Topictitel permanent in beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Topicstarter
Ik merk dat ik nog wel eens de topictitel vergeet als ik in een topic aan het snuffelen of reageren ben. Dat helpt vaak bij een stuk context.

Daarom zou ik héél blij worden van de topictitel bovenaan in beeld, bijvoorbeeld net onder de navigatiebalk. :)

En ja, ik weet dat 'ie gedeeltelijk ook in de titelbalk staat, maar dat is wonderlijk genoeg niet de plek waar ik 'm zoek. Iets meer prominent in beeld lijkt me daarom fijn. (In fact, met -tig tabs open zie je soms maar een paar letters van de pagetitel, dus meer dan dat ik op Tweakers zit zie ik eigenlijk niet.)

[ Voor 13% gewijzigd door unezra op 17-04-2019 09:27 ]

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Het zou inderdaad mooi zijn als de Tweakers menubalk + een balk voor TT en quicklinks naar AT, BM, myreact enzo blijft staan.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kan je die met Custom CSS geen position fixed meegeven? Op mijn mobiele telefoon heb ik geen HTML-inspector, dus een kant-en-klare code kan ik nu niet geven.

[ Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 17-04-2019 09:36 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Topicstarter
AW_Bos schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:34:
Kan je die met Custom CSS geen position fixed meegeven? Op mijn mobiele telefoon heb ik geen HTML-inspector, dus een kant-en-klare code kan ik nu niet geven.
Geen idee, niet naar gezocht. :)

Maar dit soort dingen heb ik liever niet als custom CSS. (Sowieso probeer ik het gebruik van custom CSS te vermijden.) Wellicht hebben er meer mensen behoefte aan, dus hey, dan een feature request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hoezo probeer je CustomCSS te vermijden? Het is een mooi verlengstuk voor wie meer customizing aan Tweakers wilt hebben. :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zou dit juist niet willen hebben: op grote schermen staat hij toch wel in de titelbalk en op kleine schermen is er helemaal geen ruimte voor.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 23:57
Vind dit zelf onnodig en er is ook geen ruimte voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Topicstarter
Dirk schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:35:
Ik zou dit juist niet willen hebben: op grote schermen staat hij toch wel in de titelbalk en op kleine schermen is er helemaal geen ruimte voor.
Nee dus. :) Ik zie bij 10 tabs open, het Tweakers logo en de eerste pak 'm beet 20 letters van het topic.
10 tabs zal voor de meeste mensen geen uitzondering zijn, bij 20 tabs blijven er misschien 5 karakters over. Da's onvoldoende om de topictitel nog te zien.
donleo123 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:49:
Vind dit zelf onnodig en er is ook geen ruimte voor...
Ruimte zat. Zelfs op kleinere schermen. Het hoeft ook niet supergroot, gewoon in het klein, net genoeg om leesbaar te zijn. Meer dan een reguliere regel tekst hoeft het niet te zijn.

Ik mis het écht. Zeker in langere topics is het nogal heen- en weer scrollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:28

AzzKickah

06-CENSORED

unezra schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:03:

Ik mis het écht. Zeker in langere topics is het nogal heen- en weer scrollen.
Home, End, Page Up en Page Down.

Succes d:)b :Y)

@hieronder: Tjah.. op een mobiel. Daar had ik inderdaad geen rekening mee gehouden want behalve sporadisch een keer wat op het forum checken op de mobiel (en dan eigenlijk nog alleen maar de Active Topics) doe ik dat persoonlijk nooit. Laat staan een post gaan typen op een mobiel.

Posts die getypt zijn op een mobiel pluk je er over het algemeen ook zonder enige moeite uit :X

[ Voor 43% gewijzigd door AzzKickah op 17-04-2019 14:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

AzzKickah schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:16:
[...]

Home, End, Page Up en Page Down.

Succes d:)b :Y)
Waar zitten die toetsen op een mobiel? Kan ze niet vinden, net als een standaard toetsenbord in beeld. Die zie ik pas als ik een tekstveld aantik en dan nog heb ik dat blokje niet. ;)
Dirk schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:35:
Waar zie je in dit screenshot de titel in de tab?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SZRN3eBV4w0gBu4rXp4QTM25/full.png
Hint: de tab ernaast is ook van het forum. Maar wat is daarvan de volledige titel? ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik zou het wel praktisch vinden. Wel jammer dat mensen gelijk roepen "ik heb het niet nodig" en gelijk insinuerend dat het dus niet hoeft. je zou bijna denken dat een toggle, of knop hiervoor totaal onmogelijk is :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
man, hier dacht ik ook laatst aan. ik vergeet soms ook in welke topic ik ben, maar dacht dat het aan mijn eigen dommigheid lag. andere hebben er ook last van zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hamazaki schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:06:
man, hier dacht ik ook laatst aan. ik vergeet soms ook in welke topic ik ben, maar dacht dat het aan mijn eigen dommigheid lag. andere hebben er ook last van zo te zien.
Beweer je hier nu dat er meer mensen dom zijn? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 14:46

bonzz.netninja

Niente baffi

Mooier zou zijn als er mooiere namen aan de URL gegeven zou worden, zou het hele proces ook mooi weg zijn.
"https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1918684/last" lijkt natuurlijk nergens naar :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ernemmer schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:09:
[...]

Beweer je hier nu dat er meer mensen dom zijn? >:)
integendeel. daar lag het dus niet aan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

corset schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:53:
je zou bijna denken dat een toggle, of knop hiervoor totaal onmogelijk is :+
Gegeven de heftige discussie over compact vs ruime opzet van de site, zou ik er niet van uit gaan dat er extra opties bij gaan komen..

Ik zou het overigens prima vinden om de titel (klein zonder 2x20pt witruimte er omheen) bovenaan te zien: een topic lees je, in tegenstelling tot een topiclijst waar je in 1 oogopslag veel moet kunnen zien.
bonzz.netninja schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:11:
Mooier zou zijn als er mooiere namen aan de URL gegeven zou worden, zou het hele proces ook mooi weg zijn.
"https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1918684/last" lijkt natuurlijk nergens naar :)
URLs wil je vast hebben. Topictitels zijn variabel. (En "https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1918684/last/Topictitel permanent in beeld" waarbij dat laatste deel wordt genegeerd, voegt denk ik weinig toe voor forumtopics.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
F_J_K schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:16:
[...]

Gegeven de heftige discussie over compact vs ruime opzet van de site, zou ik er niet van uit gaan dat er extra opties bij gaan komen..

Ik zou het overigens prima vinden om de titel (klein zonder 2x20pt witruimte er omheen) bovenaan te zien: een topic lees je, in tegenstelling tot een topiclijst waar je in 1 oogopslag veel moet kunnen zien.

[...]

URLs wil je vast hebben. Topictitels zijn variabel. (En "https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1918684/last/Topictitel permanent in beeld" waarbij dat laatste deel wordt genegeerd, voegt denk ik weinig toe voor forumtopics.
Dat snap ik, maar ik doelde meer op de discussie van "ik hoef het niet, dus de functie is nutteloos", wat niet echt relevant is voor dit soort functies. Spellings check in Office is voor veel mensen nutteloos, dus met die logica, gewoon eruit slopen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 14:46

bonzz.netninja

Niente baffi

F_J_K schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:16:
[...]

Zo variabel zijn die dingen toch niet? Ja ze veranderen soms een beetje maar daar valt wel omheen te werken lijkt me?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

bonzz.netninja schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:20:
[...]

Zo variabel zijn die dingen toch niet? Ja ze veranderen soms een beetje maar daar valt wel omheen te werken lijkt me?
Welkom in de redirect-hel. Die URLs wil je echt niet veranderen, dat wordt zeker met een grote site als Tweakers een hel om te onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 15:35
unezra schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:03:
[...]

Nee dus. :) Ik zie bij 10 tabs open, het Tweakers logo en de eerste pak 'm beet 20 letters van het topic.
10 tabs zal voor de meeste mensen geen uitzondering zijn, bij 20 tabs blijven er misschien 5 karakters over. Da's onvoldoende om de topictitel nog te zien.
Er zijn ook browser-extensies om de tabs verticaal weer te geven; best handig om de titels te zien als je er altijd best veel open hebt. Ik gebruik zelf Tree Style Tab in firefox

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:59
Geeft 'ie geen tooltip als je boven de titel van het tabje zweef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

corset schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:53:
Ik zou het wel praktisch vinden. Wel jammer dat mensen gelijk roepen "ik heb het niet nodig" en gelijk insinuerend dat het dus niet hoeft.
Ik lees het vooral als "dat wil ik absoluut niet". Dat lijkt me wel iets om mee te nemen. Het is niet dat je het niet nódig hebt, het is dat het gewoon in de weg zit. Ik zit niet te wachten op iets dat standaard meescrollt, dat gaat gewoon van je screen estate af.
je zou bijna denken dat een toggle, of knop hiervoor totaal onmogelijk is :+
Als niemand roept dat hij een functie niet wil, waarom zou je dan een knop maken? :)

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 17-04-2019 14:56 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Topicstarter
.oisyn schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:55:
[...]

Ik lees het vooral als "dat wil ik absoluut niet". Dat lijkt me wel iets om mee te nemen. Het is niet dat je het niet nódig hebt, het is dat het gewoon in de weg zit. Ik zit niet te wachten op iets dat standaard meescrollt, dat gaat gewoon van je screen estate af.

[...]

Als niemand roept dat hij een functie niet wil, waarom zou je dan een knop maken? :)
*grinnik*

Maar ja, een knopje zo ik helemaal niet onlogisch vinden. Kunnen mensen die het midden het aan zetten en mensen die het niet nuttig vinden, uit.

Gewoon als user-setting dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Mij zou het inderdaad in de weg zitten.

En een instelling... Het is schijnbaar een hoop werk om alle instellingen goed te onderhouden en de devvers hebben dus liever minder dan meer instellingen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Josk79 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:54:
Geeft 'ie geen tooltip als je boven de titel van het tabje zweef?
Mobiel? Ik zie de titel alleen als ik het taboverzicht open, bijvoorbeeld om van tab te wisselen. Nergens anders zie ik wat de titel is van de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
Topic starter had het over desktop. Een sticky titel op mobiel lijkt me heel erg zonde van de toch al beperkt beschikbare ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Topicstarter
Josk79 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:26:
Topic starter had het over desktop. Een sticky titel op mobiel lijkt me heel erg zonde van de toch al beperkt beschikbare ruimte.
Het bizarre is dat een beetje GSM eenzelfde resolutie heeft als mijn laptop: 1080p
Alleen zullen er weinig mensen blij van worden als die resolutie gebruikt word als ware het een desktop. :)

Ik doel idd op desktop gebruik (gebruik Tweakers niet mobiel), maar kan me voorstellen dat juist ook mobiele gebruikers als @Hero of Time hier behoefte aan hebben. Ik zou alleen niet weten hoe ik dit voor me moet zien op mobiel, zou zelfs niet eens weten hoe het forum er op mobiel uit ziet.

Daar kunnen de mobiele gebruikers wellicht wat meer over zeggen. (Zou mooi zijn al het voor beide platformen in 1x zou kunnen. Iedereen blij. Mits uitschakelbaar uiteraard, anders zijn de mensen die het NIET willen juist weer niet blij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
Mij lijkt custom css de beste oplossing. Laat ik het zo zeggen: ik zit er niet op te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Custom CSS is een goede stap in de richting. Voor mobiel, de menubalk bovenin verbergt ook automatisch en als je omhoog scrollt komt deze terug. Zou de topictitel kunnen bevatten eronder.

Mobiel gebruik ik GoT niet veel. Voornamelijk omdat reageren wat minder fijn is en m'n werk als mod toch wat langer duurt dan even de muis zwabberen en fatsoenlijk met 10 vingers kunnen typen.

Edit:
@unezra, heel erg Q&D wat CSS gemaakt:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
#forumheading h1 {
  position: fixed;
  top: 45px;
  z-index: 2;
  background-color: #F0F0F0;
  width: 980px;
  margin: 0 5px;
  padding-bottom: 5px;
  text-align: center;
  border: solid 1px;
}

Als je helemaal bovenaan de pagina bent, valt de titel achter de zoekbalk onder het menu. Maar zodra je daar voorbij bent, staat het altijd bovenin in beeld, tekst gecentreerd op het element (als 't goed is).

[ Voor 38% gewijzigd door Hero of Time op 17-04-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Mooie suggestie. Ik heb ook nog een mogelijk alternatief: Topictitel in title laten sidescrollen zodat die in de browsertab te lezen valt, ook als de tab niet in focus is.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@ocf81, hoe zie je dat voor je, bij een situatie zoals ik in de screenshot laat zien in een eerdere post? En voor mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

@Hero of Time Als een lichtkrant. Juist bij langere titels of 20 tabs zie je weinig karakters en is het handig om de titel te kunnen lezen door even naar de tab te kijken terwijl het langsscrolt. Bij mobile is dat eigenlijk ook wel handig. Om de drukte te verminderen kan je een pauze van 5 seconden o.i.d. inlassen voordat je de lichtkrant herhaalt.

N.B. ik gebruik al sinds jaar en dag firefox en niks anders, dus ik heb geen idee hoe dat uitpakt bij andere browsers.

[ Voor 6% gewijzigd door ocf81 op 24-04-2019 20:46 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:55
ocf81 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:42:
@Hero of Time Als een lichtkrant. Juist bij langere titels of 20 tabs zie je weinig karakters en is het handig om de titel te kunnen lezen door even naar de tab te kijken terwijl het langsscrolt. Bij mobile is dat eigenlijk ook wel handig. Om de drukte te verminderen kan je een pauze van 5 seconden o.i.d. inlassen voordat je de lichtkrant herhaalt.
Bij mobiel zie je vaak niet eens (de namen van) tabs, in ieder geval niet bij Chrome mobile. En alsjeblieft niet de tekst laten scrollen, dat gaat heel erg afleidend zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Hahn schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:50:
[...]

Bij mobiel zie je vaak niet eens (de namen van) tabs, in ieder geval niet bij Chrome mobile. En alsjeblieft niet de tekst laten scrollen, dat gaat heel erg afleidend zijn.
Misschien een user setting erbij: interval voor scroll pauze topic titel, waarbij. -1 de speciale waarde voor uitschakelen is?
Bij firefox zie je de eerste ~15 characters van een titel.

[ Voor 6% gewijzigd door ocf81 op 24-04-2019 20:54 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra

unezra

Topicstarter
ocf81 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:54:
[...]

Misschien een user setting erbij: interval voor scroll pauze topic titel, waarbij. -1 de speciale waarde voor uitschakelen is?
Bij firefox zie je de eerste ~15 characters van een titel.
Brrrr, nee, niet scrollen.
<marquee></marquee> is zó 1998...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

:D Uhm smaken verschillen, merk ik.

Ik snap het ergens ook nog wel, vandaar ook het optioneel maken.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@ocf81, heb je m'n screenshot bij Hero of Time in "Topictitel permanent in beeld" gezien? Er staan twee tabs met GoT open, de linker is geladen, de rechter nog niet. Hoe zie je dan een scrollende tekst voor de linker tab? Er is helemaal geen tekst zichtbaar. Daar gaat geen jaren '90 techniek op werken. Tweakers is geen Myspace of Geocities. :P

En mobiel laat idd geen tabtitels zien, tenzij je gaat wisselen tussen tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

@Hero of Time Als iets geladen is gaat dat ook nooit lukken, op geen enkele manier. Dat is wat mij betreft een non-issue?
Op firefox mobile heb je een tab scherm waar je wel tabnamen ziet.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En dus moet iedereen maar naar Firefox? Denk niet dat dat heel realistisch is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Meh. Chrome zuigt, IE is dood, Edge heeft geen marktaandeel en Safari is defacto iOS/Mac only. Dus Firefox FTW :+
ocf81 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:07:
:D Uhm smaken verschillen, merk ik.

Ik snap het ergens ook nog wel, vandaar ook het optioneel maken.
Ik zou ook helemaal gek worden.

Als optioneel, dan lijkt het me beter om een feature request te doen bij Mozilla, dat lijkt me namelijk niet site specifiek maar browser-breed.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

@Hero of Time Nee, dat zeg ik niet. Ik bedoelde even aan te geven dat ik niet weet hoe het gedrag van titels in tabs in andere browsers is.

@F_J_K Tja, zou kunnen, maar ik geloof dat ze dan gewoon zeggen dat je het in de site moet aanpassen omdat het al ondersteund wordt via HTML. En gek worden is optioneel ;) (althans, in de opzet die ik graag zou zien)

[ Voor 6% gewijzigd door ocf81 op 24-04-2019 21:42 ]

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1