Refresh mijn c# webbrowser als 1 minuut geen netwerk.

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik schrijf een webbrowser programma die mijn yotube video's kijkt.
Nu wil ik als dat mogelijk is dat als mijn verbinding weg valt. Dat die dan automatisch 1 keer per minuut alleen als die geen internet heeft een refresh uitvoert. Is dat mogelijk zo ja hoe?

Dit is mijn code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
 public partial class Form1 : Form
   {
       public Form1()
       {
           InitializeComponent();
       }
       private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
       {
           // code die ervoor zorgt dat het programma opstart bij het opstarten van pc
           RegistryKey key = Registry.CurrentUser.OpenSubKey("SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run", true);
           key.SetValue("youtube", Application.ExecutablePath.ToString());
           //de webbrowser die navigate naar youtube
           webBrowser2 = new WebBrowser();
           webBrowser2.Size = new System.Drawing.Size(78, 446);
           webBrowser2.Dock = System.Windows.Forms.DockStyle.Top;
           this.Controls.Add(webBrowser2);
           Random rand = new Random();
           string[] array = new string[]{ "https://www.youtube.com/watch?v=xQDZogqP4P8&list=PLGonWGLZdZJmvgpBTJDzlMqadJkr6LJ1H&loop=1", "https://www.youtube.com/watch?v=phPL5T168-Q&list=PLGonWGLZdZJmvgpBTJDzlMqadJkr6LJ1H&index=2&loop=1", "https://www.youtube.com/watch?v=gl_BwdQSapI&list=PLGonWGLZdZJmvgpBTJDzlMqadJkr6LJ1H&index=3&loop=1" };
           webBrowser2.Navigate(array[rand.Next(array.Length)]);
       }
   }
}

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Wat heb je zelf al bedacht om je probleem op te lossen?

Ik denk dat je sowieso eerst duidelijk na moet denken over de definitie van je probleem. Wil je puur checken of je netwerk interface disconnected is ( Kabel los? ), of wil je weten of er een bepaalde resource niet beschikbaar is? Of misschien wel of de video op de web-pagina gestopt is met spelen?

Probeer sowieso je problemen eens in kleinere deelproblemen op te splitsen, want het refreshen van de browser staat natuurlijk volledig los van het detecteren van de status van de netwerk verbinding.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat als de video of web pagina is gestopt met spelen in mijn geval die youtube linkjes in me array.
Dat die dan als er 1 minuut geen activiteit meer is bijv internetuitval. Dat die zich dan om de minuut refreshed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik wil ik wil ik wil...
Ik lees wel wat je allemaal wil, maar je geeft geen antwoord op Woy's vraag:
Wat heb je zelf al bedacht om je probleem op te lossen?
Verder zie ik wel (irrelevante) code staan maar geen poging om daar iets van je probleem in op te lossen. Zoals je in onze Quickstart leest willen we graag zien wat je zélf al gezocht, gevonden, geprobeerd hebt, waar je vast loopt, eventuele foutmeldingen etc. In deze vorm is je topic niet meer dan:
Ik schrijf een webbrowser <bla>
Nu wil ik als dat mogelijk is dat als mijn verbinding weg valt. Dat die dan automatisch 1 keer per minuut alleen als die geen internet heeft een refresh uitvoert. <bla>

<random stuk code>
<Vraag en tips en stof tot nadenken>
Ik wil <herhaling van wensen uit topicstart>
En dat gaat 'm zo niet worden vrees ik ;) Open gerust een nieuw topic, by all means, maar hanteer dan even voorgenoemde quickstart a.u.b.

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 16-04-2019 22:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.