Ik wil mijn eerste Game PC gaan samenstellen en zou graag wat advies willen vragen voor de hardware die ik nodig heb. Ik zal voornamelijk spellen uit de Total War serie gaan spelen en wil deze dan ook op de hoge/extreme settings kunnen spelen. Ik zal naar alle waarschijnlijkheid weinig tot niet online spelen en zal zeker niet gaan streamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Offline games spelen, voornamelijk uit de Total War series, of spellen zoals World of Tanks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Exclusief verzendkosten tussen de €700 en €800.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, wil niks meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in de kast hoort, zie wishlist
Ik zoek voornamelijk naar de videokaart en processor. Wat zouden jullie mij adviseren op dit gebied?
Zouden jullie mij kunnen adviseren, ik wil iets waar ik wel een tijdje mee vooruit kan maar niet iets waar ik een fortuin aan kwijt ben.
Bij voorbaat dank.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Offline games spelen, voornamelijk uit de Total War series, of spellen zoals World of Tanks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Exclusief verzendkosten tussen de €700 en €800.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, wil niks meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in de kast hoort, zie wishlist
Ik zoek voornamelijk naar de videokaart en processor. Wat zouden jullie mij adviseren op dit gebied?
Zouden jullie mij kunnen adviseren, ik wil iets waar ik wel een tijdje mee vooruit kan maar niet iets waar ik een fortuin aan kwijt ben.
Bij voorbaat dank.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 162,66 | € 162,66 |
1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 129,- | € 129,- |
1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 25,95 | € 25,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 98,- | € 98,- |
1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 76,- | € 76,- |
1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 683,57 |
[ Voor 90% gewijzigd door SteviW op 16-04-2019 21:54 . Reden: Meer informatie toegevoegd ]