Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• JoeyWheelly
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 28-04 09:59
Mijn vraag
Hi. Sinds vanavond werkt mijn linker pedaal niet meer. Normaal rem ik altijd met deze alleen nu doet hij het niet meer. Als ik hem probeer te veranderen met de controls werkt hij niet meer en als ik niks met de controls doe werkt het ook niet. Ik heb het geprobeerd op f1 2018 . Daar werkt hij dus niet op

Relevante software en hardware die ik gebruik
f1 2018.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd me playstation opnieuw op te starten en heb opnieuw te calibreren.

Alle reacties

• Frontysco
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 12:24
Sluit hem eens aan/installeer hem eens op een computer. Puur om te testen.
In de software van Thrustmaster kun je zien of het pedaal wat registreerd of niet.

Werkt hij hier ook niet dan is het simpelweg kaduuk

iRacing Profiel

• JoeyWheelly
Top dankjewel ga ik proberen! Welke software moet ik dan wezen om dat te testen?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

JoeyWheelly schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:29:
Top dankjewel ga ik proberen! Welke software moet ik dan wezen om dat te testen?
De software van Thrustmaster? Die je hopelijk al geinstalleerd had / gecontroleerd voordat je last kreeg in F1?

Xbox Live: OctagonQontrol

• JoeyWheelly
Nope nog nooit iets mee gedaan...

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich moet windows hem al herkennen als device, dat je via apparaatbeheer elke knop en analoge axis al kan testen. Meestal zijn rem/gas gedeeld op 1 as, kans aanwezig dat de podmeter in de pedaal kapot is (of geluk, enkel een draadje).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JoeyWheelly
8)7 Ik snap niet wat ik nu moet doen.. Iemand die me het kan uitleggen?

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
JoeyWheelly schreef op donderdag 18 april 2019 @ 20:47:
Heb je je wiel aangesloten op de computer? En de software van Thrustmaster geinstalleerd?

• JoeyWheelly
Wel aangesloten weet aleen niet waar ik eht moet instaleren

• M!chel
  • Niet online
JoeyWheelly schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:29:
Wel aangesloten weet aleen niet waar ik eht moet instaleren
https://support.thrustmaster.com/nl/cat-wheels-nl/

Zoek hier je stuur uit en klik erop. Je komt dan op de pagina waar je de drivers en eventueel ook de nieuwste firmware kunt downloaden.

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:23

AntonyterHorst

Apple Maniak

MAX3400 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:30:
[...]

De software van Thrustmaster? Die je hopelijk al geinstalleerd had / gecontroleerd voordat je last kreeg in F1?
Die zijn niet nodig op een PlayStation :)

Man man man

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:22

exactor it

Moderator Spielerij
JoeyWheelly schreef op donderdag 18 april 2019 @ 20:47:
Wat ze bedoelen is dat je je stuurtje op een laptop of pc aansluit om te testen of hij het dan wel doet. Daarvoor zul je de drivers moeten installeren. Dit is een prima stap in het troubleshooten.

Wat je ook kan doen is alles van stroom en afkoppelen. Dan ps4 weer aan stroom. Stuur volgens gebruiksaanwijzingen aansluiten (en dan alle stappen doorlopen). Vaak is fatsoenlijk uit en aan zetten wel een goede. Succes in elk geval. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• JoeyWheelly
exactor it schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:24:
[...]

Wat ze bedoelen is dat je je stuurtje op een laptop of pc aansluit om te testen of hij het dan wel doet. Daarvoor zul je de drivers moeten installeren. Dit is een prima stap in het troubleshooten.

Wat je ook kan doen is alles van stroom en afkoppelen. Dan ps4 weer aan stroom. Stuur volgens gebruiksaanwijzingen aansluiten (en dan alle stappen doorlopen). Vaak is fatsoenlijk uit en aan zetten wel een goede. Succes in elk geval. :)
Thnx man doe ik

• JoeyWheelly
M!chel schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:14:
[...]

https://support.thrustmaster.com/nl/cat-wheels-nl/

Zoek hier je stuur uit en klik erop. Je komt dan op de pagina waar je de drivers en eventueel ook de nieuwste firmware kunt downloaden.
Ik krijg alleen pdf bestandjes niks anders...

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
@JoeyWheelly Waar woon je?

• M!chel
  • Niet online
JoeyWheelly schreef op zondag 21 april 2019 @ 22:57:
[...]

Ik krijg alleen pdf bestandjes niks anders...
Hier is de driver die je op je PC moet installeren: http://ts.thrustmaster.co...te/T500RS/2019_TTRS_1.exe
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True