Ik heb een zonwering met schakelaar en wil daar een fibaro roller shutter 3 tussen zetten. Dit is niet mijn specialiteit en heb zitten puzzelen met de kabels maar ik heb er nog niet genoeg vertrouwen in. Kan iemand die hier meer over weet mijn aansluitschema nakijken? Het is belangrijk te weten dat de vorige bewoners het niet zo nauw namen met de kleur van schakeldraden. Ik weet dus niet zeker wat wel of geen schakeldraad is.
Op de afbeelding zie je aan de linkerkant een foto van de huidige werkende situatie en rechts een aansluitschema gebaseerd op een diagram van de fibaro roller shutter 3. Ik heb paarse letters gebruikt om de kabels aan te duiden en gele letters om ingangen aan te duiden. Ik denk zelf dat het aansluitschema moet werken maar ben hier dus niet zeker van.
Ik hoop dat iemand het snapt
Op de afbeelding zie je aan de linkerkant een foto van de huidige werkende situatie en rechts een aansluitschema gebaseerd op een diagram van de fibaro roller shutter 3. Ik heb paarse letters gebruikt om de kabels aan te duiden en gele letters om ingangen aan te duiden. Ik denk zelf dat het aansluitschema moet werken maar ben hier dus niet zeker van.
Ik hoop dat iemand het snapt