Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone i.c.m. met abonnement. Ik zit momenteel bij Tele2
Wat is je budget?
Ongeveer €40-50 per maand
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Fotografie, spotify, whatsapp, youtube, navigatie.
Het grootste hekelpunt wat ik heb met mijn huidige telefoon (Motorola G5 Plus) is de accuduur en het feit dat hij nogal traag reageert na 1 jaar gebruik.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de high end telefoons die op dit moment beschikbaar zijn daar zijn de volgende uitgekomen.
- OnePlus 6T
- Samsung Galaxy S10(+)
- Huawei P30 Pro
Aangezien het aanbod van mid end smartphones momenteel heel groot is en het lijkt alsof dit ook iedere week weer veranderd heb ik hier nog niet echt naar gekeken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Raden jullie aan om voor een mid end telefoon te gaan met een goedkoper abonnement?
Of juist een high end telefoon met een wat duurder abonnement?
Zijn er nog high end telefoons die ik over het hoofd heb gezien?
Welke mid end telefoons hebben momenteel een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Welke van de gevonden high end telefoons raden jullie aan? Ik zit momenteel erg te twijfelen tussen de P30 Pro en de S10+
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone i.c.m. met abonnement. Ik zit momenteel bij Tele2
Wat is je budget?
Ongeveer €40-50 per maand
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Fotografie, spotify, whatsapp, youtube, navigatie.
Het grootste hekelpunt wat ik heb met mijn huidige telefoon (Motorola G5 Plus) is de accuduur en het feit dat hij nogal traag reageert na 1 jaar gebruik.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de high end telefoons die op dit moment beschikbaar zijn daar zijn de volgende uitgekomen.
- OnePlus 6T
- Samsung Galaxy S10(+)
- Huawei P30 Pro
Aangezien het aanbod van mid end smartphones momenteel heel groot is en het lijkt alsof dit ook iedere week weer veranderd heb ik hier nog niet echt naar gekeken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Raden jullie aan om voor een mid end telefoon te gaan met een goedkoper abonnement?
Of juist een high end telefoon met een wat duurder abonnement?
Zijn er nog high end telefoons die ik over het hoofd heb gezien?
Welke mid end telefoons hebben momenteel een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Welke van de gevonden high end telefoons raden jullie aan? Ik zit momenteel erg te twijfelen tussen de P30 Pro en de S10+