Toon posts:

Rayman advanced vraag ( GBA spel )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu in Band Land in het level bongo hills maar hoe versla ik die eind baas hij heeft 2 hamers en als ik hem sla lijkt er niks te gebeuren hoe moet ik heb verslaan ?

Verwijderd

He die gozer met die 2 hamers is gewoon een opstakel, je kan verder in het level. Dat grote schatje kan je dus ook niet doodkrijgen, hij is er alleen om jouw dood te maken. Succes dr mee

Rayman rulez >:)

Verwijderd

Topicstarter
yup rayman rules zeer wreed spel lekker mooie grafix eerst had ik mario advanced maar die had ik op de dag dat ik hem kocht al uit dus binnen 24 omgeruild voor rayman :) maar ff over die gast ik ben er al eens voorbij geweest al een paar keer maar ik kwam weer bij hem uit ... ik zal noch een beter probeeren te kijken maar een beetje detail over de route zal helpen ...

en bedankt voor de reply

Verwijderd

Ik heb het spel zelf niet, mn neefie heb m, ik heb rayman bij hem dus een tijd zitten te spelen en toen kwam ik die gozer dus tegen. Ik weet ook dat er meerdere van die gasen staan, dus misschien lijkt het dezelfde maar zit je gewoon verder in het level. Dat is wel zo bij rayman, alles lijkt op elkaar, dan denk je op een gegeven moment ook waar ben ik :?

hoop dat je er zo wat aan hebt, succes!