Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs de nieuwe Airpods met draadloze oplaad case gekocht. Nu wilde ik vergelijkbaar als in dit filmpje: YouTube: Add Hidden Wireless Charging to Any Desk or Surface!, een draadloze lader in mn bureau inbouwen zodat ik mn telefoon en de Airpods daarop kan opladen. Ik heb dezelfde kale lader als in het filmpje gekocht, echter werkt dit niet op de Airpods maar wel op andere apparaten (waaronder een neppe Airpods case met exact dezelfde afmetingen). Als ik de Airpods erop plaats krijg ik een blauw flikkerend LEDje van de lader en geen reactie van de case. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 10:50
Dit al gelezen:https://www.iculture.nl/nieuws/klachten-airpods-case-opladen-draadloos/

Het lijkt erop dat of je lader niet de goede is of dat er gewoon een slecht contactpunt is met je case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
probeer je airpods op de lader te leggen en doe er steeds een dikker object tussen (begin met a4 blaadje) en ga zo door tot je de dikte van je tafel hebt bereikt. als je in de tussentijd merkt dat er bij een bepaalde dikte geen contact meer gemaakt kan worden moetje terug gaan naar de beste dikte en een uitsparing maken in je tafel met een boven vrees. plak hier de lader in en (waarschijnlijk) zal deze hierna wel werken zoals je dit wil.

Een draadloze lader gaat met rond gerdaaid koper, bij een telefoon is dit oppervlak een stuk groter waardoor deze verder zal laden dan het oppervlak van een airpod die een kleinere oppervlakte heeft.

Mocht je meer willen weten over draadloos opladen check deze link dan! https://www.computerworld...and-how-does-it-work.html

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad geprobeerd iets tussen de lader en de airpods case te stoppen en de case kleine stukjes te verplaatsen, maar dat geeft hetzelfde probleem. De lader herkent dus wel dat er iets op wordt geplaatst (blauw flikkerend LEDje) maar stuurt dus geen stroom door (Foreign object detection??).