Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudB1954
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2021
Mijn vraag

Ik kwam er achter dat ik bij Breaking Bed (Netflix) via de laptop (Windows 10) wèl kan kiezen voor een Nederlandstalige ondertiteling maar als ik de Netflix-app op een Android toestel open er geen Nederlandse ondertiteling beschikbaar is.

Maar waarom dan niet via Android (ook niet met geactiveerde VPN)? Of doe ik iets fout?

Ik woon in Duitsland en gebruik Goose VPN.
...

[ Voor 29% gewijzigd door RuudB1954 op 16-04-2019 11:20 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zet de VPN eens uit. Dat is uiteraard het probleem. Als je Netflix account Nederlands is krijg je gewoon het Nederlandse aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudB1954
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2021
Helaas, dat lukt niet.

Als ik de VPN uitzet op de (windows 10) laptop dan krijg ik geen Nederlandse ondertiteling aangeboden. Hij kiest vanzelf voor de Duitse ondertiteling en kan dan tevens voor Franse, twee Engelse en "geen" ondertiteling kiezen.

Maar zodra ik op de laptop de VPN op NL aanzet dan kan ik wel kiezen voor de NL ondertiteling in Breaking Bad.

Als ik voor andere films op de laptop (windows 10) opzet kan ik wel in sommige gevallen kiezen voor de Nederlandse ondertiteling, egaal of de VPN aanstaat of niet.

Maar dat gaat dus niet op een Android toestel. Daar kan ik doen wat ik wil, wel of geen VPN, maar kiezen voor een NL ondertiteling in Breaking Bad lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:24
Staan je Netflix instellingen wel op NL?
Ik heb er hier in Portugal geen last meer van sinds ik de taal op NL heb gezet, deze stond op Engels en toen miste ik de NL ondertitel ook.