[Pricewatch] Winkelwagen voor Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theboss100
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 16:21
Beste Tweaker's,

Zelf maak ik als Typische Nederlander en Tweaker graag gebruik van de Pricewatch en het heeft me dan ook al vele euro's bespaard.

Echter mis ik een "winkelwagen" waar ik meerdere producten in kan plaatsen om snel te zien wat het totaal bedrag is. Zie het dus meer als een calculator. Voornamelijk bij het samenstellen van een PC kan dit erg handig zijn. Zelf vind ik het niet erg om bij meerdere webshops te bestellen als mij dit geld kan besparen en daarom kan dit erg handig zijn.

Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken en wat jullie mening is! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als je een wenslijst aanmaakt kan je alles mooi optellen, probeer het eens, er gaat een wereld voor je open :D

[ Voor 32% gewijzigd door Ernemmer op 16-04-2019 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Dat is inderdaad de wenslijst al, wat Fable al zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Wenslijst aanmaken en vervolgens op 'bestelkosten berekenen' klikken.

Tadaa :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 21:49
En met die wenslijst, kun je zelfs de bestelkosten berekenen. Dus totaal incl verzendkosten. Over één , of twee shops of meer. Leuk speelgoed, leef je uit. :)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theboss100
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 16:21
Thanks voor de reacties! Werkt inderdaad erg fijn! Zelfs met bestelaantallen :)

Wat ik wel jammer vind is dat je meerdere handelingen moet uitvoeren (Wenslijst> Zoek je lijst > Bestelkosten berekenen > aantallen) om tot het resultaat te komen. Wellicht dat dit sneller kan? Misschien toch in een soort winkelwagen shortcut zoals op de afbeelding?

Voor nu werken de wenslijsten voor mij ook prima!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ErOB3Jx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:02
Wenslijst in een aparte tab openen en refreshen op het moment dat je klaar bent in je eerste tab. Zo wordt ie weer bijgewerkt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De term winkelwagen, en de suggestie van een winkelwagen, wil je IMHO vermijden om te voorkomen dat mensen gaan denken dat Tweakers een webwinkel is.

Voor de 'power user' is werken via een tweede tab idd toch prima werkbaar? Klik op Willen, klik op de juiste lijst. Al zou dat inderdaad 1 klik minder kunnen zijn als je nu met precies 1 lijst bezig bent, maar ik kan me even zo goed indenken dat anderen juist tegelijk met enkele alternatieven tegelijk werken om de mooiste combi te krijgen. En dan lijkt de huidige werkwijze me juist helemaal goed.

Obligate 'wij mods hebben een rode nickname maar reageren hier als user'.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Wellicht zou je wel een soort stop in winkelwagen-functie waar je, nadat je het berekenen van de bestelkosten, per webwinkel in de wenslijst een winkelwagentje kan aanmaken bij participerende webwinkels? (met één klik per uitgerekende combinatie) Dit vereist natuurlijk een verregaande samenwerking met webwinkels.

Dat kan op zich best op een neutrale manier beschreven worden waardoor de suggestie van tweakers.net als webwinkel vermeden wordt, bijv. als: "Maak mandje bij deze verkopers aan.". Er kan ook een modal komen die de medetweaker (Ik vind gebruiker zo'n naar woord) er op wijst dat tweakers niet de verkopende partij is, eventueel met optie om dat niet meer te laten zien.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Pagina: 1