Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Azerty/Alternate

Pagina: 1
Acties:
  • 2.643 views

Vraag

• Xanderl2006
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-02-2022
Hallo!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede website waar ik mijn pc kan laten bouwen.
Ik kwam Azerty en Alernate tegen zijn dit goede bedrijven?
Kan ik hier mijn pc betrouwbaar en goed laten bouwen.
En welke is het beste azerty is net wat duurder maar mischien meer kwaliteit?
Alvast bedankt

Alle reacties

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55

m0nk

16-09-2003 15.15

Xanderl2006 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:45:
Hallo!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede website waar ik mijn pc kan laten bouwen.
Ik kwam Azerty en Alernate tegen zijn dit goede bedrijven?
Kan ik hier mijn pc betrouwbaar en goed laten bouwen.
En welke is het beste azerty is net wat duurder maar mischien meer kwaliteit?
Alvast bedankt
https://tweakers.net/shopreview/

Staan veel ervaringen van tweakers met deze en nog veel meer shops.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-11 10:28

Soggney

Zeekomkommer

Beide zijn goede bedrijven om jouw pc in elkaar te laten schroeven. Kijk naar de shop reviews om een beter beeld te krijgen, naar mijn gevoel is de aftersales/garantie afhandeling iets beter bij Azerty, maar N=1 in dit geval.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Xanderl2006
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-02-2022
Soggney
Ik zie net wat meer positieve beoordelingen bij Azerty
Heb jij ook ervaringen bij Alternate?

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Alternate heeft zeer goede service en zekers betrouwbaar. Ik koop al mijn hardware bij hun, zij hebben snelle en zorgvuldige levering.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Soggney schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:48:
Beide zijn goede bedrijven om jouw pc in elkaar te laten schroeven. Kijk naar de shop reviews om een beter beeld te krijgen, naar mijn gevoel is de aftersales/garantie afhandeling iets beter bij Azerty, maar N=1 in dit geval.
In de shop reviews zie je bij Alternate inderdaad vaak terug dat de aftersales een stuk zwakker is dan de presale, en dit heb ik in mijn omgeving ook van meerdere kanten gehoord (hearsay, maar consistente hearsay). Zelf zou ik Azerty gebruiken als je de keuze hebt (en eerlijk gezegd zou ik persoonlijk zelfs in m'n keuze voor componenten meewegen of ze die bij Azerty leveren).

• menno3274
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-11 20:03
Ik kom ook al jaren, evenals een aantal vrienden, bij Alternate. Als er iets kapot was binnen de garantie, werd dit netjes verholpen. Het is ook nog eens in de buurt, dus ik kan het gelijk ophalen.

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-11 10:28

Soggney

Zeekomkommer

Ik heb ervaringen met beide. Alternate Rotterdam was vroeger voor me om de hoek. Efficient ingericht, maar negatieve ervaring met aftersales (dat zelfs zo hard is afgeschermt dat het zelfs een aparte ingang heeft) (laatste ervaring ergens in 2014)
Mijn laatste systeem komt voornamelijk van Azerty. en zij hebben me nog geen reden gegeven om niet bij hen te bestellen. (Defecte muis werdt vervangen door nieuw exemplaar, ook al hadden ze moeite om probleem te reproduceren (kink in de kabel))

[ Voor 3% gewijzigd door Soggney op 16-04-2019 10:56 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Daarvoor zijn dus de shopreviews. Daar vind je ontzettend veel meer ervaringen dan in dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.