wie gaat er allemaal morgen langs je lokale gaes dealer om Max Payne te kopen?
ikke, als ie uit is dan, je weet nooit bij Dynabyte
ikke, als ie uit is dan, je weet nooit bij Dynabyte
They made me do it.
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
Op medium detail en 1024*768*16 bits schijnt hij op jouw bak redelijk te lopen...Op woensdag 25 juli 2001 23:07 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik bestel hem wel bij iemand op school over 5 weken ofzo
Ik betwijfel trouwens of ik hem wel goed kan spelen:
PII400
Geforce2 MX
128MB RAM
Ik hoop hetOp woensdag 25 juli 2001 23:15 schreef Mutilator het volgende:
[..]
Op medium detail en 1024*768*16 bits schijnt hij op jouw bak redelijk te lopen...
They made me do it.
Verwijderd
Verwijderd
Dat je daar over blij kan doen...Op woensdag 25 juli 2001 23:10 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
nah ik ga em niet halen
ben zowieso blut
en ik vind me clonecd versie goed genoeg
Verwijderd
als ik een spel goed vin koop ik em ook.Op woensdag 25 juli 2001 23:16 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Dat je daar over blij kan doen...
Als je een spel goed vind zou je'em orgineel moeten halen...
www.avpnews.com
Verwijderd
Verwijderd
Ik hou over het algemeen ook niet van rpg spellen... En toch hebik Final Fantasy 7 voor de psx en 8 voor de PC orgineel... Dus dat "argument" wat je geeft "ik vind die genre niet zo leuk dus ik hoef'et niet orgineel te kopen" slaat nergens op.Op woensdag 25 juli 2001 23:35 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
[..]
als ik een spel goed vin koop ik em ook.
heb ook Diablo 2 + expansion gekocht, heb allemaal originele PS2 spellen.
Maar over het algemeen hou ik niet zo van FPS spellen
dus waarom zou ik voor deze dan een uitzondering maken.
Kheb em gedownload omdat iedereen zo zei van "SUPERVET" etc.etc..
niet omdat ik em zo graag wou hebben
En ik heb ook alle FF spellen, origineel dus by mij hoef je niet aan te komen met
"Als je een spel goed vind zou je'em orgineel moeten halen... :r"
Verwijderd
zucht, jij maakt het spel toch niet dus waar maak je je in vredesnaam zo druk om.Op woensdag 25 juli 2001 23:52 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ik hou over het algemeen ook niet van rpg spellen... En toch hebik Final Fantasy 7 voor de psx en 8 voor de PC orgineel... Dus dat "argument" wat je geeft "ik vind die genre niet zo leuk dus ik hoef'et niet orgineel te kopen" slaat nergens op.
Tis DjekOp woensdag 25 juli 2001 23:42 schreef DCM-Killereend het volgende:
He djerk
ben nog bezig met 5 en 9Heb je allle FF uitgespeeld ?
1, 2 en 3 hebbik een beetje gespeeld op de nes emu, maar niet intensief nee.Ik namelijk wel 1t/m 9 uitgespeeld en FF:Tactics ook en binnenkort naar FF 10 woopie doh
simpel, das FF7 voor PSX en FF3 voor de SNESwelke vond je je trouwens de beste FF ?
Verwijderd
Ik maak het spel niet, Maar dat haalt geen ene ruk uit. Ik bedoel... Als je een spel vet vind... Je zou hem dan orgineel moeten halen wil je een vervolg erop zien. Het zijn mensen zoals jou die de games biz naar de klote helpen. Zal leuk worden als over een paar jaar games van dit kaliber niet meer uit zullen komen omdat je weer eens te krenterig was om'et orgineel te halen....Op donderdag 26 juli 2001 00:51 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
zucht, jij maakt het spel toch niet dus waar maak je je in vredesnaam zo druk om.
so what, als ik em niet ga kopen, ga je me aanklagen ofzo ?
en for the record ik heb ook meerdere FPS zoals UT en Q2.. dus BOEIE!
Verwijderd
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Als is'et alleen maar omdat ik die mods probleemloos kan spelen... Ik haal'em orgineel..Op donderdag 26 juli 2001 00:59 schreef 007 het volgende:
Ik ga um misschien toch wel legaal kopen. Ik kan dit soort spellen echt wel 1000 keer overnieuw spelen, gewoon een beetje beuken, beetje mollen, beetje geheimpjes ontdekken...
En zeker als ik dat zo over die editor hoor, makkelijk te gebruiken.
Verwijderd
JEZUS WAT BEN JIJ EEN AANSTELLER HE!!Op donderdag 26 juli 2001 00:58 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ik maak het spel niet, Maar dat haalt geen ene ruk uit. Ik bedoel... Als je een spel vet vind... Je zou hem dan orgineel moeten halen wil je een vervolg erop zien. Het zijn mensen zoals jou die de games biz naar de klote helpen. Zal leuk worden als over een paar jaar games van dit kaliber niet meer uit zullen komen omdat je weer eens te krenterig was om'et orgineel te halen....
Verwijderd
Yup, die MODs worden waarschijnlijk ook ultra-cool.Op donderdag 26 juli 2001 01:02 schreef Raven_ het volgende:
Als is'et alleen maar omdat ik die mods probleemloos kan spelen... Ik haal'em orgineel..
Jammer dat hier mensen zoals jij rondlopen (surfenOp donderdag 26 juli 2001 01:05 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
JEZUS WAT BEN JIJ EEN AANSTELLER HE!!
Verwijderd
jammer heOp donderdag 26 juli 2001 01:08 schreef 007 het volgende:
[..]
Jammer dat hier mensen zoals jij rondlopen (surfen).
Verwijderd
Ik weet niet waarik'et over heb... Dude.. als je rond kijkt op i-net zie je alleen maar kleine bedrijfjes faillet gaan (voorbeeldje: [topic=189147] ) en door wat... omdat mensen ze weer niet kopen maar kopiëren, blij toe worden e makers van max payne goed ondersteund door 3D realms.Op donderdag 26 juli 2001 01:09 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
[..]
jammer he
die gast weet niet eens waar die het over heeft.
alsof ik nooooooooooooooit spellen koop
*zucht*
Verwijderd
Verwijderd
Weet idd nix over hoeveel je maandelijks uit geeft, maar uit je post zou je zweren dat je gewoon alles kopiërt en schijt heb aan alles (console is wel ff anders). Maar goed. Ik laat het hierbij.en idd.. dat flamen was een beetje lame, maar je moet niet zomaar ineens conclusies trekken over mij terwijl je niet eens weet hoeveel geld ik maandelijks uitgeef aan spellen.
FU, das alles watk te zeggen heb.Op donderdag 26 juli 2001 01:26 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
pompiepom.
Kan je dat eten?Op donderdag 26 juli 2001 10:10 schreef Fl3xx het volgende:
kopen??
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
HihihihihiOp donderdag 26 juli 2001 13:28 schreef Copyman het volgende:
[..]
Kan je dat eten?
hier:Op donderdag 26 juli 2001 12:55 schreef Mannekino het volgende:
Is die nou al te koop of niet?
Verwijderd
Tja ik zoek eigenlijk een winkel. Maar ik ga morgen met me pa wel even naar groningen. Haal ik hm daar wel bij dimension plus.
Verwijderd
Waarom zijn er toch altijd mensen die zich er nog even mee moeten bemoeienOp donderdag 26 juli 2001 04:10 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
FU, das alles watk te zeggen heb.
Ohja, en SU natuurlijk.
Verwijderd
Een forum is om te discuseren...Op donderdag 26 juli 2001 14:40 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
[..]
Waarom zijn er toch altijd mensen die zich er nog even mee moeten bemoeien
Iedereen zn eigen mening, en dat FU doet me eigenlijk denken aan dit plaatje.
http://www.conhugeco.org/junk/arguing.jpg
En even voor al die andere mensjes die dit lezen, hou alsjeblieft op met die lame warez request voor Max Payne..
als je em zo graag wilt, zoek em dan maar zelf!
Waar ik me mee bemoei? Erm... Dit is een forum.. right? waar zijn forums voor.. juist! om te discuseren. Laatik nou netOp donderdag 26 juli 2001 14:48 schreef -polle- het volgende:
En Raven_, ik weet dat je je er al bij neer hebt gelegd, maar waar bemoeide jij je eigenlijk mee ?
Verwijderd
JAAAAAAGeachte heer M. DE RUITER,
Het bestelde artikel met het ordernummer XXXXX is naar u verzonden
Het naar u verzonden artikel is:
1 * Max Payne
Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door de PTT.
Het remboursementsbedrag is fl 87.45 inclusief fl 12.50 aan remboursementskosten.
Als u nog artikelen mist uit bovengenoemde bestelling dan zijn die artikelen op het moment niet voorradig
en worden zo spoedig mogelijk zonder meerkosten nagezonden.
We willen u vragen het door de postbode aangeboden pakket op beschadigingen te controleren en indien
dit het geval is dan de gehele bestelling te weigeren.
Wij zullen u dan opnieuw een onbeschadigde bestelling toezenden.
Met vriendelijke groet,
C D - E x p r e s s
blup
He! Ik betaal bij de CD-Express maar 86,45...Op donderdag 26 juli 2001 15:39 schreef Werkeend het volgende:
[..]
JAAAAAA
MORGEN BINNEN!
ownage
* Lord-M doet een dansje
Klopt.Op donderdag 26 juli 2001 15:38 schreef Mannekino het volgende:
Ik heb ook veel spellen iligaal. Maar af en toe koop ik er eentje wel legaal als ik en tof vindt, en als ik van mening ben dat het wel 100 piek waard is.
mods zijn toch gewoon "losse" levels ? (door iemand zelf gemaaktOp donderdag 26 juli 2001 16:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Volgens mij hebben sommige het al uitgespeeld, en binnen 20 uur. Maar kan hem zeker vaker spelen, gaat niet vervelen. (Dat rijmt) En er zullen veel mods voor uit komen dus zeker geld waard.
Counter-strike is ook een mod.. ff voor de duidelijkheid.. alhoewel het meer een total conversion is..maarjaOp donderdag 26 juli 2001 16:03 schreef aftermath het volgende:
[..]
mods zijn toch gewoon "losse" levels ? (door iemand zelf gemaakt
dunno
Die hebben zeker geen vriendin en/of kind in huis.Op donderdag 26 juli 2001 16:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Volgens mij hebben sommige het al uitgespeeld, en binnen 20 uur. ...
Ja ik heb 'm uitgespeeld vanochted... ik moet zeggen 't is echt niet zo moeilijk hoor, tsja frequent saven dat wel, 'k heb geen zin om als ik dood ben het halve level opnieuw te doorlopen hoor...Op donderdag 26 juli 2001 16:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Volgens mij hebben sommige het al uitgespeeld, en binnen 20 uur. Maar kan hem zeker vaker spelen, gaat niet vervelen. (Dat rijmt) En er zullen veel mods voor uit komen dus zeker geld waard.
Ik denk er precies hetzelfde over!Op donderdag 26 juli 2001 18:07 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm uitgespeeld vanochted... ik moet zeggen 't is echt niet zo moeilijk hoor, tsja frequent saven dat wel, 'k heb geen zin om als ik dood ben het halve level opnieuw te doorlopen hoor...
Ik heb er denk ik echt niet langer als 12 uur over gedaan in totaal, ok fijne 12 uur gehad maar nu?ik ga 'm niet kopen iig... ben blut.. en hij is gewoon niet lang genoeg houd baar! kijk als er nou multiplayer bij zat.. maarja we zien wel wat het word met de mods!
Om er toch maar even op in te gaan :Op donderdag 26 juli 2001 15:10 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Een forum is om te discuseren...
[..]
Waar ik me mee bemoei? Erm... Dit is een forum.. right? waar zijn forums voor.. juist! om te discuseren. Laatik nou netzijn van al die mensen die het spel kewl vinden maar niet kopen. Dus ik zeg er wat van (in jou geval bemoeien dus). Alsik niet eens mag zeggen watik ervan vind zonder gezeik te krijgen... waar is een forum dan voor? You tell me that...
En was dat niet een beetje een flame of ligt het nou aan mij...
Dan kan jij daar toch wel uit concluderen dat hij het wel zou kopen als hij het geld er voor had ?ben zowieso blut
Jahoor, he, en wat wil je dan ? Zal ik ook eens ff een leuk voorbeeld noemen ?Ik weet niet waarik'et over heb... Dude.. als je rond kijkt op i-net zie je alleen maar kleine bedrijfjes faillet gaan (voorbeeldje: [topic=189147] ) en door wat... omdat mensen ze weer niet kopen maar kopiëren, blij toe worden e makers van max payne goed ondersteund door 3D realms.
En dat ik nu loopt te "zeuren" (uhuh..) wil niet zeggen dat je gewoon normaal kan reageren dus ik zeg wel verder nix want hier komt nix anders dan flame uit terwijl je weet datik gelijk heb. Ik zie gewoon uit je post dat je een vette krent bent. En om daar nou mee in discussie te gaan... Nee lama.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb al 2x gezegd dat ik er over ging op houden maar jij gaat weer verder...Op donderdag 26 juli 2001 23:55 schreef -polle- het volgende:
<<een hoop geblaat>>
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Ja man, supervetOp zaterdag 28 juli 2001 11:12 schreef SteAlthmAn het volgende:
Als ik geld had haalde ik hem wel legaal, wel vet met doosje enzo
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq