Hola,
Allereerst een kleine heads up. Ik heb vrij weinig verstand van de meeste moderne specs en met name welke componenten wel en niet toekomstbestendig zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
m.n. gamen: Ik wil een systeem met oog op de toekomst. Ik heb momenteel voor een processor en grafische kaart gekozen die eenvoudige spellen (die mijn vriendin) veel speelt, makkelijk aankunnen. Dan moet je denken aan Oxygen Not Included of Banished.
Ik wil zelf op medium settings games als The Witcher III of Total War Warhammer kunnen spelen voor de komende twee jaar. Daarna wil ik het systeem upgraden zodat ik weer vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ex verzend en assemblage (dit laatste kan ik samen met een vriend doen) wil ik op 700-750 maximaal zitten. Minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar scherm (1080) x2 krijg ik van een vriend.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in een kast hoort. Volgens mij heb ik dat nu in de wishlist staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeuren niet, dus ook het (voor mij onbekende) AMD is een optie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid zo min mogelijk, zit op een vrij kleine kamer.
Ga je overklokken?
nee, tenzij echt nodig.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek met name hulp om een processor +graka te vinden die aan mijn eisen voldoet in combinatie met compatible (en toekomstbestendige) onderdelen. Alvast heel erg bedankt!
Lijstje
Allereerst een kleine heads up. Ik heb vrij weinig verstand van de meeste moderne specs en met name welke componenten wel en niet toekomstbestendig zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
m.n. gamen: Ik wil een systeem met oog op de toekomst. Ik heb momenteel voor een processor en grafische kaart gekozen die eenvoudige spellen (die mijn vriendin) veel speelt, makkelijk aankunnen. Dan moet je denken aan Oxygen Not Included of Banished.
Ik wil zelf op medium settings games als The Witcher III of Total War Warhammer kunnen spelen voor de komende twee jaar. Daarna wil ik het systeem upgraden zodat ik weer vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ex verzend en assemblage (dit laatste kan ik samen met een vriend doen) wil ik op 700-750 maximaal zitten. Minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar scherm (1080) x2 krijg ik van een vriend.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in een kast hoort. Volgens mij heb ik dat nu in de wishlist staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeuren niet, dus ook het (voor mij onbekende) AMD is een optie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid zo min mogelijk, zit op een vrij kleine kamer.
Ga je overklokken?
nee, tenzij echt nodig.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek met name hulp om een processor +graka te vinden die aan mijn eisen voldoet in combinatie met compatible (en toekomstbestendige) onderdelen. Alvast heel erg bedankt!
Lijstje
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 126,95 | € 126,95 |
1 | MSI B360 Gaming Pro Carbon | € 119,- | € 119,- |
1 | MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G | € 146,99 | € 146,99 |
1 | Asus Xonar DGX | € 34,50 | € 34,50 |
1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 54,04 | € 54,04 |
2 | Cooler Master H412R | € 20,75 | € 41,50 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 81,05 | € 81,05 |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 600W | € 51,90 | € 51,90 |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 69,50 | € 69,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 725,43 |