Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groen-geel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-07 20:22
Op dit moment heb ik last van langzaam binnenkomende email notificaties op mijn S10+.
Ook een iets oudere phone (S8) is net geupdate naar de laatste versie. Nu heeft ook deze er last van.

Op diverse fora zijn ook al meldingen gemaakt over dit probleem. Het beperkt zich niet alleen tot Samsung smartphones. Mogelijk is er een probleem met pi, deep sleep.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Mogelijke oplossingen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@groen-geel je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je voor de volledigheid nog even kunnen vermelden met welke apps je dit probleem precies hebt?

Verder zie ik dat je al wat eigen onderzoek hebt gedaan, maar welke oplossingen ben je al tegengekomen en waarom werkte die niet?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groen-geel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-07 20:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
Ik heb precies hetzelfde probleem, en inderdaad ook sinds een week of wat.

Het gebeurt me voortdurend dat ik, zodra ik mijn telefoon oppak, een mailtje of andere update binnenkrijg. Gmail, inderdaad. Je kijkt op je telefoon die naast je ligt (always on display) en je ziet niks. Maar je pakt je telefoon, en hoppa de notifications komen binnen van Gmail.

Het lijkt op iets van een battery-saving achtige feature maar ik heb volgens mij niks veranderd...

Bij mij gaat het om de Galaxy S7.

[ Voor 3% gewijzigd door Znorkus op 09-05-2019 16:32 ]