Ik wil een game pc samenstellen alleen heb ik er zelf weinig verstand van. Ik zou graag advies willen hebben om alle onderdelen bij elkaar te krijgen zodat ik een kwalitatieve game pc krijg voor het budget dat ik heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een pc waar ik lekker op kan gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum bedrag dat ik wil uitgeven is 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen randapparatuur die ik al heb om mee te nemen naar mijn nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik echt weinig verstand en heb ik geen flauw idee wat ik allemaal nodig moet hebben voor een goede game pc. Ik laat me hier graag in adviseren. .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken. Wat ik belangrijk vind is dat het kwaliteit heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een pc zijn die een laag energieverbruik heeft en niet al te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Ik wil maximum resultaat voor het budget die ik heb
Wat verwacht je van ons?
Ik wil het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen mijn budget
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een pc waar ik lekker op kan gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum bedrag dat ik wil uitgeven is 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen randapparatuur die ik al heb om mee te nemen naar mijn nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik echt weinig verstand en heb ik geen flauw idee wat ik allemaal nodig moet hebben voor een goede game pc. Ik laat me hier graag in adviseren. .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken. Wat ik belangrijk vind is dat het kwaliteit heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een pc zijn die een laag energieverbruik heeft en niet al te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Ik wil maximum resultaat voor het budget die ik heb
Wat verwacht je van ons?
Ik wil het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen mijn budget
[ Voor 18% gewijzigd door Ricardowntb1 op 15-04-2019 21:41 ]