Hallo allemaal!
Ik heb hier dagelijks de topics gelezen om zelfs een systeem samen te kunnen stellen. Na m'n wensenlijstje een aantal keer aangepast te hebben denk ik nu en redelijke setup te hebben. Hopelijk kunnen jullie deze nog eenmaal controleren en een eventuele suggestie doen, mocht er iets heel raar aan zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij zal voornamelijk gebruikt worden voor gamen, soms shooters maar meer rpg's, adventures, basebuilders en mmo's. Daarnaast wil ik er graag een wat ruimere monitor bij zodat ik kan netflixen met een bluetooth koptelefoon.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget hou ik het liefst tussen de 800 a 1100 euro. Dit is hopelijk inclusief assemblage (dat doe ik liever niet zelf), maar exclusief een monitor. Mocht het er een paar euro overheen zitten dan is dat prima, als het de performance echt waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er komt een nieuwe monitor bij, 1440p, waarschijnlijk 27 of 32 inch (misschien de AOC hieronder). Als iemand advies wil geven voor een redelijk keyboard is dat ook prima (muis heb ik nog), maar dat wordt waarschijnlijk een basis ding.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik voeg onderaan mijn lijstje toe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
-
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik met de feedback die jullie geven ergens eind deze week of begin volgende week een besteling kan plaatsen!
Ik heb hier dagelijks de topics gelezen om zelfs een systeem samen te kunnen stellen. Na m'n wensenlijstje een aantal keer aangepast te hebben denk ik nu en redelijke setup te hebben. Hopelijk kunnen jullie deze nog eenmaal controleren en een eventuele suggestie doen, mocht er iets heel raar aan zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij zal voornamelijk gebruikt worden voor gamen, soms shooters maar meer rpg's, adventures, basebuilders en mmo's. Daarnaast wil ik er graag een wat ruimere monitor bij zodat ik kan netflixen met een bluetooth koptelefoon.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget hou ik het liefst tussen de 800 a 1100 euro. Dit is hopelijk inclusief assemblage (dat doe ik liever niet zelf), maar exclusief een monitor. Mocht het er een paar euro overheen zitten dan is dat prima, als het de performance echt waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er komt een nieuwe monitor bij, 1440p, waarschijnlijk 27 of 32 inch (misschien de AOC hieronder). Als iemand advies wil geven voor een redelijk keyboard is dat ook prima (muis heb ik nog), maar dat wordt waarschijnlijk een basis ding.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart | € 198,- | € 198,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 198,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik voeg onderaan mijn lijstje toe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
-
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik met de feedback die jullie geven ergens eind deze week of begin volgende week een besteling kan plaatsen!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 197,49 | € 197,49 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 370,99 | € 370,99 |
| 1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter | € 9,99 | € 9,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 990,28 | |