Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Data Statistics
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 18-04 16:30
Hallo allemaal,

Nieuw op Tweakers, sorry dat mijn eerste post niet tech gerelateerd is.
Ik heb een jaaropgaaf van een kleine werkgever ontvangen, waar geen loonheffing of arbeidskorting op vermeld staat. Er staat enkel mijn loon weergegeven als "Bedrag incl onkostenvergoeding". Ook was dit NIET vooraf ingevuld door de belanstingdienst. Kan ik dit gewoon weglaten uit de aangifte?

Groetjes,

Alle reacties

• Liveshort
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 00:31

Liveshort

Certified Crazy Person

Eerste hit op Google: https://www.belastingdien...ippen_jongeren/jaaropgaaf. Het lijkt erop dat je je werkgever even aan zijn jasje moet trekken, want van zo'n jaaropgaaf klopt natuurlijk helemaal niets. Dat hij het niet heeft doorgegeven aan de belastingdienst is verdacht, maar dat ontslaat jou zeker niet van de verplichting het wel in te vullen, je hebt immers gewoon loon gekregen van die werkgever.

Desktop - i7 6700 - GTX 960 4GB ||| Sony S15 - Full HD IPS - Crucial BX200 480 GB ||| Surface RT - Type cover

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Daar hebben we helaas iets meer informatie, is dit een bijbaantje naast je studie hoe oud ben je etc ?

Het kan namelijk zo zijn dat je inkomsten te laag is voor een belastingheffing, zeker als het om een bijbaantje gaat.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

Ardana

Moderator General Chat

Army of undead unicorns

Welkom op Tweakers, Data Statistics. Hier op Tweakers verwachten we wat meer inzet van onze users, zoals: hoe lang heb je gewerkt bij deze werkgever, had je een (schriftelijk) arbeidscontract, en welke informatie heb je zelf al opgezocht bij je werkgever en/of de belastingdienst.

Als je er daarna nog niet uit komt, staat het je vrij om een topic te openen.

Stop intimidatie bij abortusklinieken: teken de petitie hier!

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True