Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1202006

Topicstarter
Hallo allemaal,

Nieuw op Tweakers, sorry dat mijn eerste post niet tech gerelateerd is.
Ik heb een jaaropgaaf van een kleine werkgever ontvangen, waar geen loonheffing of arbeidskorting op vermeld staat. Er staat enkel mijn loon weergegeven als "Bedrag incl onkostenvergoeding". Ook was dit NIET vooraf ingevuld door de belanstingdienst. Kan ik dit gewoon weglaten uit de aangifte?

Groetjes,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-06 11:18

Liveshort

Certified Crazy Person

Eerste hit op Google: https://www.belastingdien...ippen_jongeren/jaaropgaaf. Het lijkt erop dat je je werkgever even aan zijn jasje moet trekken, want van zo'n jaaropgaaf klopt natuurlijk helemaal niets. Dat hij het niet heeft doorgegeven aan de belastingdienst is verdacht, maar dat ontslaat jou zeker niet van de verplichting het wel in te vullen, je hebt immers gewoon loon gekregen van die werkgever.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Daar hebben we helaas iets meer informatie, is dit een bijbaantje naast je studie hoe oud ben je etc ?

Het kan namelijk zo zijn dat je inkomsten te laag is voor een belastingheffing, zeker als het om een bijbaantje gaat.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-06 21:10

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Welkom op Tweakers, Data Statistics. Hier op Tweakers verwachten we wat meer inzet van onze users, zoals: hoe lang heb je gewerkt bij deze werkgever, had je een (schriftelijk) arbeidscontract, en welke informatie heb je zelf al opgezocht bij je werkgever en/of de belastingdienst.

Als je er daarna nog niet uit komt, staat het je vrij om een topic te openen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.