Ik probeer met behulp van de Boot Camp assistent Windows 10 op mijn iMac van dit jaar te zetten.
Dat lukt niet. Wie weet waarom?
...
Ik gebruik het nieuwste macOS op een iMac 2019 van nog geen week oud.
macOS Mojave 10.4.4. Ik gebruik de Bootcamp assistent en een Windows Pro versie van oktober 2018 die ik als ISO op mijn computer heb staan. Ik weet niet of dat boeit, want die ISO ziet ie helemaal niet.
...
Finder ziet de ISO wél. Ook de oude die ik eerst probeerde te installeren. Het is ook géén upgrade en ik heb ook een licentie.
Opnieuw opstarten van zowel de Mac als van de Boot Camp-assistent heeft niet geholpen.
Ik heb 2 interne SSD's en het maakt niet uit welke container ik kies, hij wil niet installeren.
Voor zover ik weet hoef ik bij deze iMac ook geen externe schijf / Stick te gebruiken en kan het installeren gewoon via de interne schijven / schijf.
...
Heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Wat kan ik nog proberen?
Ik heb wel gezocht op de foutmelding, maar dan vind ik hele oude topics...
Dat lukt niet. Wie weet waarom?
...
Ik gebruik het nieuwste macOS op een iMac 2019 van nog geen week oud.
macOS Mojave 10.4.4. Ik gebruik de Bootcamp assistent en een Windows Pro versie van oktober 2018 die ik als ISO op mijn computer heb staan. Ik weet niet of dat boeit, want die ISO ziet ie helemaal niet.
...
Finder ziet de ISO wél. Ook de oude die ik eerst probeerde te installeren. Het is ook géén upgrade en ik heb ook een licentie.
Opnieuw opstarten van zowel de Mac als van de Boot Camp-assistent heeft niet geholpen.
Ik heb 2 interne SSD's en het maakt niet uit welke container ik kies, hij wil niet installeren.
Voor zover ik weet hoef ik bij deze iMac ook geen externe schijf / Stick te gebruiken en kan het installeren gewoon via de interne schijven / schijf.
...
Heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Wat kan ik nog proberen?
Ik heb wel gezocht op de foutmelding, maar dan vind ik hele oude topics...
Keuzes maken de Mens