Vraag

• Captain Kart
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-04 16:21
Hallo allen

Ik ben opzoek naar een nieuwe mobiele telefoon en ben een beetje rond gaan kijken.
Uiteindelijk heb ik twee telefoons overgehouden waartussen ik nu moet kiezen.
Het gaat om de Xiaomi Pocophone f1 en de Honor 10
#ProductPrijsSubtotaal
1Honor 10 64GB Zwart€ 285,79€ 285,79
1Xiaomi Pocophone F1 (6GB ram, 64GB opslag) Grijs€ 309,73€ 309,73
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 595,52

Welke keuze zouden jullie maken, en waarom?
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet en alvast bedankt:
Captain Kart

Beste antwoord (via Captain Kart op 16-04-2019 06:51)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Ik heb ze naast elkaar gezet: https://tweakers.net/pricewatch/compare/1236299;1177409/
Blind zou ik zo de Pocophone F1 nemen, tenzij de H10 iets heeft (infrarood, NFC, kleiner formaat, lichter gwicht, camera resolutie, of budget) dat je wil hebben, maar op de rest is de F1 beter.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Captain Kart het is goed dat je zelf al wat toestellen hebt gevonden, maar om je echt goed te kunnen helpen hebben we nog wat dingen van je nodig. Zou je het volgende willen toevoegen:
- Waarom deze twee toestellen?
- Wat zijn je eisen / wensen betreft specificaties? (werkgeheugen, ram, opslag, etc)
- Wat wil je ermee gaan doen?

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Ik heb ze naast elkaar gezet: https://tweakers.net/pricewatch/compare/1236299;1177409/
Blind zou ik zo de Pocophone F1 nemen, tenzij de H10 iets heeft (infrarood, NFC, kleiner formaat, lichter gwicht, camera resolutie, of budget) dat je wil hebben, maar op de rest is de F1 beter.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-11 17:14

MsG

Forumzwerver

Wellicht is dit nog wat voor je. Ik heb geen aandelen, maar kwam de deal tegen op Pepper.

Bij Banggood is de Pocophone F1 64GB nu maar €236,85 met couponcode: 4F164G

Met Priority Direct Mail heb je bij Banggood ook geen douane-kosten.

https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1334655.html

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Captain Kart
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-04 16:21
rens-br schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:36:
[mbr]@Captain Kart het is goed dat je zelf al wat toestellen heb gemaakt, maar om je echt goed te kunnen helpen hebben we nog wat dingen van je nodig. Zou je het volgende willen toevoegen:
- Waarom deze twee toestellen?
- Wat zijn je eisen / wensen betreft specificaties? (werkgeheugen, ram, opslag, etc)
- Wat wil je ermee gaan doen?

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.[/]
Hoi, bedankt voor je snelle reactie.
Sorry dat ik dit vergeten ben te melden.

Qua eisen weet ik niet exact wat ik nodig heb qua processor en ram, maar ik wilde in iedergeval 64gb opslagruimte. Daarnaast leek de 4gb ram op de Honor en de 6 in de Xiaomi mij genoeg gezien het feit dat ik nu 3gb heb en dat best te doen is.
Ook hebben beide telefoons naar mijn idee een goede camera, dat is toch iets wat ik ook graag zie op een telefoon.
Accu hoeft van mij niet perse extreem groot te zijn, heb nu 3300 mAh en heb weinig problemen ondervonden met een lege telfoon.

Ik ben bij deze 2 telefoons uitgekomen door te kijken naar: Welke telefoon bied het meeste bang for buck maar ziet er tegelijkertijd tof uit.
Na veel reviews kijken en lezen kwam ik uiteindelijk uit op de Pocophone f1 en de Honor 10.

Ik gebruik een telefoon eigenlijk met name voor: social media(insta, whatsapp, snapchat etc.), enkele games(real racing 3 bijvoorbeeld), YouTube en daarnaast zal ik 'm gebruiken om mee te internetten(even snel dingetjes opzoeken voor school, of voor dingen als dit: Het zoeken naar (in dit geval) een nieuwe telefoon).

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen