Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hoi,

Ik heb nu al zo'n 4 maanden een Clearplex screen protector van MediaMarkt. De kwaliteit is redelijk oke, krassen blijven over het algemeen niet zitten. Ik doe verder geen gekke dingen met mijn telefoon, hij zit of in mijn zak, hand of ligt op tafel. Maar toch ontwikkelen er zich steeds meer kleine deukjes in het scherm. Deze gaan ook niet meer weg als je erop wrijft. Ik heb geen idee wat de deukjes veroorzaakt, gezien hoe ik met mijn telefoon omga denk ik dat het eenvoudig gebeurd.

Wat is jullie ervaring? Hebben jullie ook deukjes? Ik denk er nu over na om maar weer een glazen screen protector te kopen. Ik heb een Google Pixel 3 met een Tough Armor case van Spigen. Die case heeft een verhoogde rand, dus het scherm is redelijk beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulbringer320
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-03 22:50
Zit toevallig te denken om het te laten zetten voor mijn OnePlus 8 Pro.
Het bedrijf plaatst het voor je erop.
Als ik dit heb deel ik gelijk mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:39
Ik wil dit even een schop geven.

Ik heb een aantal bedrijven gesproken die clearplex plakken, maar de meeste zeggen dat het leuk is tegen krassen, en misschien was zachte impact, maar dat het niet zo mooi is zoals je op sommige video's ziet. (Hun woorden)

Er zijn wat video's op YouTube waar mensen met hamers etc op een telefoon slaan met clearplex, echter kunen de bedrijven die ik heb gesproken dit niet bevestigen en zijn er erg terughoudend over.

Ik heb het wel laten plakken op mijn telefoon, maar bent toch wel enorm benieuwd naar echt ervaringen van anderen.

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!