Disney Classics Complete 55 disc Box 1937 - 2018

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:14

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/MSKbVwC/11912794-5444617564126333.jpg

Beste mede-tweakers,

Zijn er mensen hier die de "Disney Classics Complete 55 disc Box 1937 - 2018" toevallig al hebben
aangeschaft en hun ervaring willen delen?

Mijn vriendin is een grote Disney/Marvel fan en ik twijfel om haar dit als verjaardagscadeau te geven, het is natuurlijk geen goedkoop cadeau. Helemaal niet omdat ik haar al een Nintendo Switch heb gegeven dit jaar, toch ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die deze box al hebben aangeschaft.

Alvast bedankt voor jullie reacties en advies :)

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 15-04-2019 10:34 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Kan je haar dan niet beter een abonnement op Disney+ geven?

[ Voor 47% gewijzigd door frickY op 15-04-2019 10:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

350 euro, 55 films. € 6,30 per film. Disney+ word 8 euro per maand. Je kunt voor dat geld meer dan 40 maanden kijken.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou vooral bang zijn dat over een paar jaar echt niemand nog een speler heeft om dit af te spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe zit het eigenlijk met Ralph breaks the internet? Die zag ik op bol.com in de lijst staan, met als omschrijving dat je die kon kopen in 2019, maar dan toch geen onderdeel meer van de box?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
frickY schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:37:
Kan je haar dan niet beter een abonnement op Disney+ geven?
heb je gelezen wanneer deze uitkomt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 12:56
Tsurany schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:40:
Ik zou vooral bang zijn dat over een paar jaar echt niemand nog een speler heeft om dit af te spelen.
En waarom denk je dat ? Men kan tegenwoordig nog steeds nieuwe floppy disk drives kopen.
Ik denk dat dvd's toch nog een tijden meegaan. En het is een groot deel van nostalgie
(Zoals al die floppy dos games die hier ergens liggen)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kevin33 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:39:
350 euro, 55 films. € 6,30 per film. Disney+ word 8 euro per maand. Je kunt voor dat geld meer dan 40 maanden kijken.
Dus op de lange termijn is de box dus goedkoper en een betere deal :P

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 15-04-2019 10:47 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Boermansjo schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:45:
[...]

En waarom denk je dat ? Men kan tegenwoordig nog steeds nieuwe floppy disk drives kopen.
Ik denk dat dvd's toch nog een tijden meegaan. En het is een groot deel van nostalgie
(Zoals al die floppy dos games die hier ergens liggen)
Dat je iets kan kopen betekent niet dat je het nog gebruikt. Ik heb bijvoorbeeld niks in huis dat schijfjes accepteert, zou ik zo'n box set hebben moet ik enkel daarvoor nog jaren een dvd/blu-ray speler in huis houden. Is dat over een paar jaar nog een logische keuze?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

anandus schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:46:
[...]

Dus op de lange termijn is de box dus goedkoper en een betere deal :P
Absoluut, na 4 jaar heb je profit met je dan enigszins verouderde box :P

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Waarom staat dit in TL en niet in bv FTM? @G_Dragon stuur mij even een DM over hoe en wat.

In overleg met TS van TL naar FTM

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 15-04-2019 11:26 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Disney + is natuurlijk ook een erg mooie oplossing om te geven, alleen dan ga ik liever voor iets meer fysiek. Dit kan in de toekomst een collectors item worden, natuurlijk gaat blu-ray er met de tijd misschien uit.

Ik twijfel meer over het geldbedrag en kwaliteitsverhouding wat erop staat, is het wel zo goed zoals het omschreven word. Kon op google niet veel vergelijkingsmateriaal vinden naast de positieve reacties van andere Disney fans

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:35:
Disney + is natuurlijk ook een erg mooie oplossing om te geven, alleen dan ga ik liever voor iets meer fysiek. Dit kan in de toekomst een collectors item worden, natuurlijk gaat blu-ray er met de tijd misschien uit.

Ik twijfel meer over het geldbedrag en kwaliteitsverhouding wat erop staat, is het wel zo goed zoals het omschreven word. Kon op google niet veel vergelijkingsmateriaal vinden naast de positieve reacties van andere Disney fans
55 films voor omgerekend € 6,30,- per film is niet heel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
kevin33 schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:39:
[...]

55 films voor omgerekend € 6,30,- per film is niet heel duur.
Daar heeft u gelijk in :)!
Bedankt voor de vele reacties mensen, hoop dat er nog iemand is die hem zelf bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:47

Twazerty

AVCHDCoder developer

Zit er wel overal NL subs bij? De vorige box had dat ook niet, dus ik verwacht deze ook niet. Ongeveer tweederde was met NL subs.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Twazerty schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:08:
Zit er wel overal NL subs bij? De vorige box had dat ook niet, dus ik verwacht deze ook niet. Ongeveer tweederde was met NL subs.
Ik las dat niet overal NL subs bij zitten inderdaad, maar dat zou mijn vriendin geen ramp vinden.
Kijken series samen ook zonder subs :).

Ik twijfel nu wel erg hard om of voor de dvd of blu-ray te gaan omdat het wel 100 euro scheelt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:47

Twazerty

AVCHDCoder developer

G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:12:
[...]

Ik las dat niet overal NL subs bij zitten inderdaad, maar dat zou mijn vriendin geen ramp vinden.

Ik twijfel nu wel erg hard om of voor de dvd of blu-ray te gaan omdat het wel 100 euro scheelt..
Zelf zou ik gaan voor de Blu-ray versie of helemaal niet. Bij de blu-ray versie zijn volgens mij enkele films als DVD bijgevoegd omdat daar nog geen Blu-ray versie van bestaat.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:12:
[...]

Idd absoluut blu-ray.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30
Misschien met een beetje geluk kan je in de toekomst die nog voor meer geld verkopen aan verzamelaars. Al moet je er wel heel zuinig mee omgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

@G_Dragon Je zou eens kunnen kijken op Marktplaats:
https://www.marktplaats.n...c5b7a618&previousPage=VIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
HELD! ik heb gelijk een bericht gestuurd _/-\o_
Nu even afwachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:35:
[...]

HELD! ik heb gelijk een bericht gestuurd _/-\o_
Nu even afwachten
er zijn wel 10 mensen voor je geweest, dus ik ben benieuwd of hij nog beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hamazaki schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:36:
[...]

er zijn wel 10 mensen voor je geweest, dus ik ben benieuwd of hij nog beschikbaar is.
@kevin33

Ik heb er eentje kunnen krijgen, ze waren wel bijna op :)
Nogmaals bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 21:31
Prachtige box natuurlijk, die je niet koopt om de prijs kwaliteit.

Ondanks dat ik een gigantische Disneyfan ben, heb ik het er niet voor over. Onder andere inderdaad met de opkomst van Disney+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:42:
[...]

@kevin33

Ik heb er eentje kunnen krijgen, ze waren wel bijna op :)
Nogmaals bedankt voor de tip!
Jongen, je bent een echt heel goede vriendje, zeg. Je vriendin is door je verwend. Maar dat vinden meisjes nooit erg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Olga2000 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:24:
[...]

Jongen, je bent een echt heel goede vriendje, zeg. Je vriendin is door je verwend. Maar dat vinden meisjes nooit erg. ;)
Haha bedankt voor het compliment :), ik hoef niet bang te zijn dat ze dit niet mooi vind.

Pagina: 1