✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
heb je gelezen wanneer deze uitkomt?frickY schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:37:
Kan je haar dan niet beter een abonnement op Disney+ geven?
En waarom denk je dat ? Men kan tegenwoordig nog steeds nieuwe floppy disk drives kopen.Tsurany schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:40:
Ik zou vooral bang zijn dat over een paar jaar echt niemand nog een speler heeft om dit af te spelen.
Ik denk dat dvd's toch nog een tijden meegaan. En het is een groot deel van nostalgie
(Zoals al die floppy dos games die hier ergens liggen)
Dus op de lange termijn is de box dus goedkoper en een betere dealkevin33 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:39:
350 euro, 55 films. € 6,30 per film. Disney+ word 8 euro per maand. Je kunt voor dat geld meer dan 40 maanden kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 15-04-2019 10:47 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat je iets kan kopen betekent niet dat je het nog gebruikt. Ik heb bijvoorbeeld niks in huis dat schijfjes accepteert, zou ik zo'n box set hebben moet ik enkel daarvoor nog jaren een dvd/blu-ray speler in huis houden. Is dat over een paar jaar nog een logische keuze?Boermansjo schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:45:
[...]
En waarom denk je dat ? Men kan tegenwoordig nog steeds nieuwe floppy disk drives kopen.
Ik denk dat dvd's toch nog een tijden meegaan. En het is een groot deel van nostalgie
(Zoals al die floppy dos games die hier ergens liggen)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Absoluut, na 4 jaar heb je profit met je dan enigszins verouderde boxanandus schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:46:
[...]
Dus op de lange termijn is de box dus goedkoper en een betere deal
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
In overleg met TS van TL naar FTM
[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 15-04-2019 11:26 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik twijfel meer over het geldbedrag en kwaliteitsverhouding wat erop staat, is het wel zo goed zoals het omschreven word. Kon op google niet veel vergelijkingsmateriaal vinden naast de positieve reacties van andere Disney fans
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
55 films voor omgerekend € 6,30,- per film is niet heel duur.G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:35:
Disney + is natuurlijk ook een erg mooie oplossing om te geven, alleen dan ga ik liever voor iets meer fysiek. Dit kan in de toekomst een collectors item worden, natuurlijk gaat blu-ray er met de tijd misschien uit.
Ik twijfel meer over het geldbedrag en kwaliteitsverhouding wat erop staat, is het wel zo goed zoals het omschreven word. Kon op google niet veel vergelijkingsmateriaal vinden naast de positieve reacties van andere Disney fans
Daar heeft u gelijk in :)!kevin33 schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:39:
[...]
55 films voor omgerekend € 6,30,- per film is niet heel duur.
Bedankt voor de vele reacties mensen, hoop dat er nog iemand is die hem zelf bezit.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Ik las dat niet overal NL subs bij zitten inderdaad, maar dat zou mijn vriendin geen ramp vinden.Twazerty schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:08:
Zit er wel overal NL subs bij? De vorige box had dat ook niet, dus ik verwacht deze ook niet. Ongeveer tweederde was met NL subs.
Kijken series samen ook zonder subs
Ik twijfel nu wel erg hard om of voor de dvd of blu-ray te gaan omdat het wel 100 euro scheelt..
Zelf zou ik gaan voor de Blu-ray versie of helemaal niet. Bij de blu-ray versie zijn volgens mij enkele films als DVD bijgevoegd omdat daar nog geen Blu-ray versie van bestaat.G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:12:
[...]
Ik las dat niet overal NL subs bij zitten inderdaad, maar dat zou mijn vriendin geen ramp vinden.
Kijken series samen ook zonder subs.
Ik twijfel nu wel erg hard om of voor de dvd of blu-ray te gaan omdat het wel 100 euro scheelt..
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Idd absoluut blu-ray.G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:12:
[...]
Ik las dat niet overal NL subs bij zitten inderdaad, maar dat zou mijn vriendin geen ramp vinden.
Kijken series samen ook zonder subs.
https://www.marktplaats.n...c5b7a618&previousPage=VIP
HELD! ik heb gelijk een bericht gestuurdkevin33 schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:21:
@G_Dragon Je zou eens kunnen kijken op Marktplaats:
https://www.marktplaats.n...c5b7a618&previousPage=VIP
Nu even afwachten
er zijn wel 10 mensen voor je geweest, dus ik ben benieuwd of hij nog beschikbaar is.G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:35:
[...]
HELD! ik heb gelijk een bericht gestuurd![]()
Nu even afwachten
@kevin33Hamazaki schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:36:
[...]
er zijn wel 10 mensen voor je geweest, dus ik ben benieuwd of hij nog beschikbaar is.
Ik heb er eentje kunnen krijgen, ze waren wel bijna op
Nogmaals bedankt voor de tip!
Ondanks dat ik een gigantische Disneyfan ben, heb ik het er niet voor over. Onder andere inderdaad met de opkomst van Disney+.
Jongen, je bent een echt heel goede vriendje, zeg. Je vriendin is door je verwend. Maar dat vinden meisjes nooit erg.G_Dragon schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:42:
[...]
@kevin33
Ik heb er eentje kunnen krijgen, ze waren wel bijna op
Nogmaals bedankt voor de tip!
Haha bedankt voor het complimentOlga2000 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:24:
[...]
Jongen, je bent een echt heel goede vriendje, zeg. Je vriendin is door je verwend. Maar dat vinden meisjes nooit erg.