Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23-06 19:54
Hallo,

Ik heb via Aliexpress een Roidmi F8 stofzuiger besteld en ontvangen. Deze is verzonden vanuit polen alles ging prima, alleen werkt de bluetoothverbinding niet. Ik kan dus niet de standaard zuigsnelheid instellen via de app. Ik heb hierover contact gehad met de verkoper op AliExpress en na een aantal tips krijg ik het nog steeds niet aan het werk. Ik heb onder andere 2 telefoons gebruikt en zowel iOS als Android.

Nu geeft verkoper aan dat ik een lokaal reparatie centrum moet aanspreken voor een offerte etc. Nu zijn er in nederland natuurlijk geen reparatie centra voor de Roidmi F8 uit china. Dat heb ik nu ook aangegeven, maar het contact gaat met een snelheid van 1 bericht per dag. Ik heb aangegeven dat ik hem wil retourneren voor een nieuwe of refund, maar daar zal ik dan pas morgen ochtend antwoord op krijgen.

Ik heb op 2 april aangegeven dat ik hem heb ontvangen en heb dus nog tm 16 april om een dispute te openen. Wat raden jullie aan? De verkoper is nog wel behulpzaam maar als die zo aangeeft niks te willen doen kan ik ook geen dispute meer openen.

Groetjes

Greetoz wijzigde deze reactie 15-04-2019 10:18 (6%)
Reden: extra info

Beste antwoord (via Greetoz op 15-04-2019 11:05)

• Lawwie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:17

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik zou een dispute openen, ik ben hier een keer te laat geweest met enkele producten die nooit aangekomen zijn (10 euro). Maar na deze tijd kan je vaak geen antwoord meer verwachten van de winkels, die denken: geld binnen en klaar.

steam: lawwie

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16:11
Vandaag is 15 april.. Indien geen bericht van verkoper dan zou ik echt wel een dispute openen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:17

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik zou een dispute openen, ik ben hier een keer te laat geweest met enkele producten die nooit aangekomen zijn (10 euro). Maar na deze tijd kan je vaak geen antwoord meer verwachten van de winkels, die denken: geld binnen en klaar.

steam: lawwie

• Greetoz
Bedankt voor de reacties. Ik heb een dispute geopend voor een refund and return.

Nou gelijk na de dispute melding krijg ik meer vragen van de seller. Nog geen oplossing trouwens.

Greetoz wijzigde deze reactie 15-04-2019 11:40 (38%)

• Damir
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:57
Wat bedoel je precies met de standaardsnelheden? Dat je in de app bijvoorbeeld 180W selecteert en dan elke keer automatisch op 180W aan gaat?

Volgens mij doet die functie bij mij ook niet veel (dus is het wel een defect?), maar dat zal ik later vanavond voor je moeten checken.

• Greetoz
Damir schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:15:
Wat bedoel je precies met de standaardsnelheden? Dat je in de app bijvoorbeeld 180W selecteert en dan elke keer automatisch op 180W aan gaat?

Volgens mij doet die functie bij mij ook niet veel (dus is het wel een defect?), maar dat zal ik later vanavond voor je moeten checken.
De app verbind helemaal niet met de stofzuiger. Het blauwe lampje gaat ook niet aan op de stofzuiger en de app zegt Cannot find device

• Damir
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:57
Greetoz schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:38:
[...]

De app verbind helemaal niet met de stofzuiger. Het blauwe lampje gaat ook niet aan op de stofzuiger en de app zegt Cannot find device
Ook niet met de nieuwe app? Deze hebben ze onlangs (begin april) uitgebracht.

Had je dit trouwens al gezien? Misschien dat je hier iets verder mee komt qua hulp: https://roidmieurope.com/nl#ancla-formulario

Damir wijzigde deze reactie 15-04-2019 20:51 (21%)

• Greetoz
Damir schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:48:
[...]

Ook niet met de nieuwe app? Deze hebben ze onlangs (begin april) uitgebracht.

Had je dit trouwens al gezien? Misschien dat je hier iets verder mee komt qua hulp: https://roidmieurope.com/nl#ancla-formulario
De nieuwe app werkt inderdaad ook niet. Ik had de support op die site al gevolgd indd.

https://roidmi.zendesk.co...dmi-F8-Storm-to-Bluetooth

Maar ik heb t geprobeerd met de stofzuiger aan, uit en aan de lader. Ook de Bluetooth sniffer op mijn laptop vind de roidmi niet. Mijn telefoon en laptop vinden mijn Xiaomi flower care’s wel dus mijn telefoon en laptop bluetooth werkt wel.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 KPN

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True