Misinformatie in artikel over nieuwe AirPods

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craimasjien
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-09 13:36
Mede-auteur:
  • Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Paul Hulsebosch

In het artikel over de nieuwe AirPods van @Paul Hulsebosch staat het volgende:
De voornaamste verandering is echter de rgb-led die in de Charging Case is ingebouwd. Deze zat onder het klepje en is nu terug te vinden op de voorkant van het kastje. Dat is handig, want zo kun je zien of de case wordt opgeladen zonder het klepje te openen. De led functioneert verder hetzelfde en is ook nog net zo klein als voorheen.
Dit is echter niet helemaal correct. Voor de nieuwe case met draadloos opladen zit de led op de voorzijde. Voor de "traditionele" case, waar je dus alleen kunt opladen met een lightning kabel, zit het ledje nog steeds onder de klep. Ik heb recent de nieuwe AirPods ontvangen en was erg verrast dat het ledje er niet zat en was er heilig van overtuigd dat ik oude AirPods toegestuurd had gekregen. Maar na het controleren van het serienummer van de AirPods zelf, kwam ik erachter dat het wel degelijk nieuwe AirPods zijn. Op deze pagina van Apple staat ook beschreven hoe de nieuwe functionaliteit en het uiterlijk verdeeld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
Ah, dat wist ik niet. Dat zal ik even toevoegen. Wij kregen de luxe-versie ter test, met het lampje aan de buitenkant. Ik ga het toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craimasjien
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-09 13:36
Cool! Ik zag alleen dat het nog niet in het artikel stond. Ik vond het zelf erg verwarrend dat ik de dopjes kreeg. Dacht dat ik opgelicht was, eerlijk gezegd. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
Ik heb het toegevoegd aan de conclusie, waar het over de verschillende versies van de nieuwe AirPods en de bijbehorende prijzen gaat.