Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Titanfall (PC) season pass gratis alleen bij Deluxe versie?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Henshin
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-05 18:33
Het is mij niet helemaal duidelijk of ik de season pass op Origin (gratis) kan gebruiken als ik een normale code van Titanfall registreer.
Met de Deluxe kan het wel want er staat op Origin bij de Deluxe versie: "To use this, you must have: Titanfallâ„¢ Deluxe Edition". Maar het verschil met de Deluxe edition en de normale is dat de season pass erbij zit. Vandaar de verwarring.

Dus, kan ik met de normale versie van Titanfall (PC) de seasonspass gratis downloaden op Origin?

Alle reacties

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:06
Season Pass is toch niks anders dan extra content?
Dus als je de Deluxe editie koopt, dan zit die content er al bij. Dus is dat idd "gratis".

Bij de normale code heb je die extra content niet en die kan je krijgen door de Season Pass aan te schaffen.

Dus in mijn optiek: Nee, je kan de SeasonPass Content niet GRATIS toevoegen aan de normale versie, omdat je de SeasonPass moet kopen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:37

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

De season pass is gratis toch? Hij zit sowieso in de Deluxe versie. En anders kun je hem via origin zo 'kopen'.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Henshin
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-05 18:33
Ik heb inmiddels een reguliere Titanfall key bemachtigd en geregistreerd.Beetje gedoe met Origin want het is niet helemaal duidelijk. Je kan de season pass wel gratis toevoegen aan je games library maar hij komt er vervolgens niet in te staan. Wel bij het spel zelf als je dan nog even verder zoekt kan je het apart downloaden.
Beetje gedoe dus maar het lijkt er wel op dat het werkt.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True