Toon posts:

Waarom eigenlijk RC-5 op de voorpagina?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af waar om RC-5 eigenlijk vast in de nieuwsrubriek van Tweakers.net staat.
Tegenwoordig staan er weliswaar ook links naar de andere projecten, maar kun je niet beter reclame maken voor projecten waar de leden harder nodig zijn? Dus zo nu en dan wisselen van project op de voorpagina?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Dit zal je aan een medewerker van Tweakers.net moeten vragen, wij hebben op dit moment alleen toestemming voor RC5.

Het zou goed zijn om te laten weten dat dit soort dingen leven binnen DPC.

Verwijderd

Topicstarter
Staan de medewerkers van Tweakers.net dan ook eigenlijk los van dit forum? :?

• [eNeRGy]
Ik geloof van wel.

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Het onderwerp is toch altijd Dutch Power Cows hitparade?
Waarom zou je bij toerbeurt dan geen andere lijsten mogen publiceren? (Of eventueel een samenvatting van de diverse lijsten)

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 09:23 schreef Crack het volgende:
Het onderwerp is toch altijd Dutch Power Cows hitparade?
Waarom zou je bij toerbeurt dan geen andere lijsten mogen publiceren? (Of eventueel een samenvatting van de diverse lijsten)
Idd, da's ook mijn punt.

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Is het misschien iets om ook bij andere nederlandse nieuws sites etc wat alliances te vinden? of doen we daar niet aan

ik zat te denken aan euhhh 0800nieuws.nl ofzo

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, da's misschien wel een idee, maar wie heeft zulke connecties en ik denk dat je het meeste kans maakt bij sites die al op de computer in de breedste zin van het woord gericht zijn.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
(Of eventueel een samenvatting van de diverse lijsten)
Dat lijkt me wel een goed idee... samenvatting op tw.n, en de afzonderlijke DPCH's op GoT.

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Dan trek je ook onwijs veel mensen aan op GOT die vanaf Tnet komen
en wordt het ook weer drukker :)

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• [eNeRGy]
De frontpage van Tweakers.net is altijd een extra geweest, 'vroeger' kwamen de stats alleen maar op GoT, en ook nog eens in lange topics onder elkaar in het SG :)

}:O

Verwijderd

Topicstarter
Maar zijn er afspraken over, dat bv. alleen maar de RC-5 hitparade er mag staan, of mag degene die dat plaatst het zelf bepalen?

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:56

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik denk niet dat het verstandig is om alle projekten daar apart te gaan vermelden. Dit in verband met het uiterlijk.
Misschien als titel DPC hitparade's van 26-7-2001 en dan in die threath gewoon de projekten.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Mja, zo'n overzicht DPCH is op zich wel een goed idee. Enige probleem dat je dan hebt is dat je op de afzonderlijke DPCH's van alle projecten moet wachten voordat je hem kan posten.

We spend our years as a tale that is told

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Da's waar, maar meestal is de RC5 toch al de laatste, dus het hoeft niet zo'n groot probleem te zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

*knip*

een samenvatting van de diverse lijsten
Yep daar ben ik het wel mee eens :)

Mischien een Idee,

Kunnen we een Poll maken wat men (dpc'ers)
de beste actie vinden.

en de resultaten van de poll aan de beheerders van tweakers geven...

This maar een idee :9

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
1. Historisch gezien, RC5 was ons enige project en is ooit op de frontpage gekomen om o.a. te promoten.
2. Het had een grote aanhang onder de toenmalige tweakers.net bevolking
3. Het is absoluut niet overbodig om er nog extra mensen voor te winnen, als je de stats goed bekijkt komen we langzaam weer in de gevarenzone dat we niet elke dag #1 zijn (En dat mag natuurlijk niet :P )
En wat betreft de andere projecten, die worden al gelinkt vanuit de dpch (toch :? )

Maar als er veel animo is om er iets in aan te passen, dan kunnen we dat natuurlijk altijd opperen bij de tw.n crew.
Maar ik denk dat meer dan 1 parade per dag posten een utopie is, dat "vervuilt" de frontpage teveel. De oplossing zal dus binnen de parade moeten worden gevonden.

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:02
maar het kan toch wel dat de andere, kleinere competities door iemand in een reactie aan het tweakers.net bericht toegevoegd worden?

Roep daar nu dat er een ECCp-109-flush aankomt en dat dpc daar vanaf morgen ook op een hoort te staan. Zet daar een linkje naar de ECCp-109-tread bij, en er komen vast een boel nieuwsgierigen kijken, en wie weet wel een paar joinen.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Op donderdag 26 juli 2001 19:44 schreef DSmarty een aantal dingen die of evident zijn of al eerder gezegt waren en ook nog:
Maar als er veel animo is om er iets in aan te passen, dan kunnen we dat natuurlijk altijd opperen bij de tw.n crew.
Maar ik denk dat meer dan 1 parade per dag posten een utopie is, dat "vervuilt" de frontpage teveel. De oplossing zal dus binnen de parade moeten worden gevonden.
Meer dan 1 post per dag zit er inderdaad niet in. Maar het is een Dutch Power Cows hitparade. De inhoud is aan de poster om te bepalen, zolang het maar DPC gerelateerd is, en niet aan de tweakers.net crew --> een nieuwsposter behoord nm tot die crew. :)

Als er een mooi alternatief gevonden kan worden (moet even in elkaar geklust worden en goedgekeurd worden door zo veel mogelijk van de meer dan 5500 betrokkenen :P ) dan zou ik zeggen: gaan met die banaan.

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1