Toon posts:

Alles In 1 Hosting Provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heejheej allemaal,

Zijn er mensen die een erkend/officieel bij de SIDN aangesloten bedrijf kennen, welke WordPress Webhosting Pakketten aanbied en waar je je WordPress Website voor een bepaald bedrag kan laten bouwen, waarna je zelf al het onderhoud, enz, enz, enz, kan doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik denk dat als je een willekeurige hoster belt die NL-domeinen mag registreren en je legt 600 Euro per maand neer, dat ze vast een passend aanbod hebben op basis van je vraagstelling.

Maar ja "kan laten bouwen"; afhankelijk van je eisen, kan dat ook zomaar 300 uur duren door een ZZP'er en bij een uurtarief van grofweg 70 Euro, weet je dus dat je site 21K gaat kosten.

Wat wil je precies en wat had je zelf al gevonden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Verwijderd We hebben je al eerder gevraagd om alleen een nieuw topic te openen indien je onze Quickstart hanteert. Zoals je in voorgenoemde quickstart zult lezen verwachten we hier wel een beetje meer eigen inzet. Open gerust een nieuw topic als je hier op door wil gaan, maar hanteer dan wel a.u.b. onze voorgenoemde quickstart. En dat geldt dan meteen voor alle toekomstige topics die je op GoT zou willen openen ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.