ISDN problemen, problemen, problemen.

Pagina: 1
Acties:

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 16:07
Ik heb sinds 2000 een ISDN adapter van Wisecom/Twister draaiende onder ME. Het probleem zit 'm in het feit dat de verbinding na een periode 15 tot 75 minuten supertraag wordt. Als ik hierna wil inbellen dan gaat dit niet en krijg ik een foutmelding dat de andere coputer mijn verbinding heeft verbroken. als ik dan de pc een tijdje uitzet dan doet de verbinding het weer eventjes maar nooit langer dan een kwartier. :(
De drivers zijn van de website van Twister versie 2.02, maar met Billion drivers is het hetzelfde.
Ik heb alle beschikbare drivers wel een keer geprobeerd maar dit biedt geen soelaas, verder heb ik de ISDN kabel ook al een keer vervangen.
Ik heb verder een MSI K7pro Mobo, een Diamond Viper V770U en een SB512.

Iemand enig idee van een mogelijke oorzaak,
Ik zat eraan te denken dat het mischien de warmte is, van de winter was het namelijk geen probleem meer, vorig jaar zomer wel.
Als hier geen oplossing uit volgt koop ik een ander. :'(

• Rtificial
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

temperatuur klinkt als een goeie oorzaak, ook hierbij geldt weer dat die temperatuur misschien niet eens direct invloed heeft op je isdn-kaart, maar mogelijk op je voeding... probeer dus indien mogelijk ook even een andere voeding...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Verwijderd

Of zet er een paar extra fans in... :)

BTW, leuk, zo'n speciale internetgebruikbegrenzer >:)

• twooggy
  • Laatst online: 17-08 16:07
Die andere voeding zit er aan te komen. Dit i.v.m. andere "spanningsproblemen". Ik ben bij een aantal zaken geweest voor wat fannetjes, maar 't zal wel aan de warmte liggen want allemaal uitverkocht.
Ik heb bij Paradigit een Dynalink intern ISDN adapter "te leen" (fl.99,-) om te kijken of dat beter is. Voorlopig al 18min :)