Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Ezel1505
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 17-05 08:55
Mijn vraag:
Ik heb een LG G7 Thinq maar daarvan staan de animaties uit en die wil ik graag weer aan hebben.
Ps. Met weer bedoel ik dat ik net ben overgestapt van Samsung naar LG en daar was het wel goed.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb al geprobeerd de animatie schalen in de ontwikkelaars opties hoger te zetten.

Beste antwoord (via Ezel1505 op 15-04-2019 08:09)

• Toshirou
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:33
Dat ligt aan de launcher en de grafische schil die er op de telefoons wordt gebruikt. De een is de andere niet. Elke launcher heeft zijn eigen unieke eigenschappen, waaronder animaties en design keuzes.

Je kan op de Play Store eens rondkijken naar een andere launcher die aan je verwachtingen voldoet.

https://www.discogs.com/user/Toshirou/collection | psn: KumoCat | Xiaomi Redmi Note 7

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Ezel1505 welke animaties bedoel je precies? Want Android heeft zelf een hoop animaties wanneer er vensers gesloten worden e.d., maar die kunnen dus ook per toestel verschillen. Het kan dus zijn dat Samsung andere animaties heeft dan LG.

• Ezel1505
Ik bedoel als ik naar het home menu ga of als ik naar recemte apps ga dan is het dat ik er in 1 keer ben en ik vond de animaties altijd zo mooi😳😂

• Ezel1505
Oja en in de winkel staan die animaties wel aan dus ...😅

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

rens-br wijzigde deze reactie 15-04-2019 09:37 (49%)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:33
Dat ligt aan de launcher en de grafische schil die er op de telefoons wordt gebruikt. De een is de andere niet. Elke launcher heeft zijn eigen unieke eigenschappen, waaronder animaties en design keuzes.

Je kan op de Play Store eens rondkijken naar een andere launcher die aan je verwachtingen voldoet.

https://www.discogs.com/user/Toshirou/collection | psn: KumoCat | Xiaomi Redmi Note 7

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True