D3D + v7700 + win2k

Pagina: 1
Acties:

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Elke keer dat ik een spel wil spelen in d3d dan krijg ik van die rare zwarte vlakken en wil 'et niet echt lopen met het spel.

Oftewel de d3d is gewoon crap !!!

ik heb win2k, direcx8 (build 400) geinstalled en asus agp-v7700 deluxe v3.84e drivers.

waar kan het aan liggen ??

ik zie ook dat mijn bustype AGP 4x is maar dan staat er tussen haakjes (Current Rate: OFF)
wat betekent dit ??

en ook side band staat off...... is dit belangrijk ??

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Move deze even naar V&B ,thanks

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Installeer eerst eens de nieuwste DirectX 8.0a (www.microsoft.com/directx) en de nieuwste Detonator drivers van Nvidia (www.Nvidia.com) en probeer het dan nog maar eens.

May the force be with you!!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
3.84 is al heeeeel oud, pak 12.41 of 14.20 ofzo eens :) en zoals hierboven al genoemd, nieuwste directx wil vaak ook wel helpen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
ik heb dus even die directx8 gedownload....maar uhm...... sinds ik niet zoveel C: schijf ruimte meer over heb, ging hij janken dat hij min. 65mb nodig heeft !!

IS DAT ECHT NODIG ?? 65mb alleen voor die directx, of is die space alleen temporary ?

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 11:10 schreef ZOMERZON het volgende:
ik heb dus even die directx8 gedownload....maar uhm...... sinds ik niet zoveel C: schijf ruimte meer over heb, ging hij janken dat hij min. 65mb nodig heeft !!

IS DAT ECHT NODIG ?? 65mb alleen voor die directx, of is die space alleen temporary ?
Als je nog helemaal geen directx hebt is dat nodig denk ik, maar nu 20 mb ofzo, en 65 temp
Pagina: 1