Enige tijd geleden is onze oude TV van de muur gevallen (iets met een hippe skull van de vrouw des huizes die los kwam en de TV meenam in de val
) waardoor er een geelachtig tint/waas over het scherm zit. Na advies gevraagd te hebben hier op T.net, een nieuwe Samsung gehaald die we inmiddels naar volle tevredenheid gebuiken. Oude TV naar zolder verhuisd, wie weet wat ik er ooit nog mee zou doen. Tijdje terug weer eens aangesloten en tot mijn verbazing versprong het beeld na een kwartiertje terug naar normale kleuren/tinten. Vijf minuutjes later was het feest weer voorbij en was de gele gloed terug.
Klinkt dit als een 'aha, onderdeel X is stuk, dat kun je vervangen' verhaal of kan ik 'm beter definitief naar de milieustraat brengen? Ik durf van mezelf te zeggen dat ik redelijk handig ben, echter heb ik nog nooit een TV open geschroefd. In het kader van eens iets nieuws leren, wil ik gerust de TV openmaken, maar via Google kom ik niet echt verder, wildgroei aan informatie voor allerlei Samsung issues, maar niet wat ik zoek.
Klinkt dit als een 'aha, onderdeel X is stuk, dat kun je vervangen' verhaal of kan ik 'm beter definitief naar de milieustraat brengen? Ik durf van mezelf te zeggen dat ik redelijk handig ben, echter heb ik nog nooit een TV open geschroefd. In het kader van eens iets nieuws leren, wil ik gerust de TV openmaken, maar via Google kom ik niet echt verder, wildgroei aan informatie voor allerlei Samsung issues, maar niet wat ik zoek.