ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Volgens mij is het enige verschil toch de on-board audio
is er iemand die een link kan posten?
thnx
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
http://www.asus.com/products/Motherboard/socketa/a7m266/index.html
Maar ik zou persoonlijk wachten op de A7V266
De A7M266 = amd chipset
De A7A266 = Ali
De A7V266 = Via
Now support AMD® DuronTM / AthlonTM 550MHz ~ 1GHz+ CPU, 4 PCI, 1 PCI/AMR shared, 2x PC2100/PC1600 DDR DIMM, AGP Pro/4X, Stepless Frequency Selection, PC Health Monitoring and optional 3Com® 100/10Mbps LAN and Audio
----------------------------------------
FUCK DAS VAN ASUS SITE!!!
----------------------------------------
hier
Ik heb het hier draaien.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
ik had de a7m266 besteld voor mijn zusje...
ik kreeg de a7a266 en was niet blij...
ik bellen en die winkelier bellen naar zijn leverancier en die zei dat de a7m266 dus niet compatibel zou zijn en volgens asus heeft hij dus gelijk..
Verwijderd
Chipset Feature
The AMD-761 system controller features the AMD Athlon system bus, DDR-SDRAM system memory controller, accelerated graphics port (AGP 4X) controller, and peripheral component interconnect (PCI) bus controller.
Supports AMD® AthlonTM / DuronTM 550MHz~1GHz+ 2 x DIMM support for 2GB PC2100/PC1600 DDR SDRAM
AGP Pro/4X/2X/1X Ultra DMA/100 support
4 x PCI and 1 x PCI/AMR Up to 4 USB Ports max.
266MHz Front Side Bus Stepless Frequency Selection
PC Health Monitoring Optional LAN and Audio
Verwijderd
MB is wel degelijk compatible..... anders zou mijn config niet draaien met die Athlon 1333 AXIA
http://www.asus.com.tw/products/Motherboard/socketa/a7m266/index.html is de pagina van ASUS...
anders mag je leverancier wel even komen kijken hier!
Verwijderd
Die leverancier heeft natuurlijk eventjes in de manual gekeken en zag daar staan tot ~1.0, dat klopt, staat er ook... Maar dat komt omdat op 't moment van drukken van de manual de snelste AMD de 1.0 ghz was.
ik heb de man in de winkel gebeld en hem de url gegeven waar dus inderdaad dat 1.0 GHz + staat en ben nu al de hele dag op antwoord van hem aan het wachten...
Lord T