Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Nee ik maak dan meestal een thread aan op een techsite en wacht de reacties af, die in hindsight weinig toevoegen maar vaak wel geestig zijn om te lezen.Juup schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:21:
Wat doe je in zo'n geval? Gewoon laten gaan?
Nickname does not reflect reality
Helemaal loco gaan, alles en iedereen uitschelden. Jij je pleziertje en mss leert het kind nog wat nieuwe woordjes.Juup schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:21:
Vandaag bij de Hornbach gebeurde het weer: een kind van een jaar of 8 rijdt met z'n step van achteren tegen m'n been aan.
Ik keek om / naar benden en zowel het kind als beide ouders doen of er niets gebeurd is. Business as usual.
Persoonlijk nog geen last van gehad, maar ik kom dan ook niet bij de Hornbach
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Oh, oeps, niet de HK
[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 13-04-2019 16:27 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nee natuurlijk niet, afhankelijk van hoe hard het ging maak ik een gepaste opmerking/reactie ook luid genoeg zodat de ouders het horen.
Je kunt kwaad worden, maar meestal heeft dat geen resultaat of in het ergste geval krijg je ruzie met de ouders, feitelijk om niks.
Ik keek om en zowel de man als zijn vriendin doen of er niets gebeurd is. Business as usual.
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
En? Politie en traumahelikopter al aangekomen?Juup schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:21:
Vandaag bij de Hornbach gebeurde het weer: een kind van een jaar of 8 rijdt met z'n step van achteren tegen m'n been aan.
Ik keek om / naar benden en zowel het kind als beide ouders doen of er niets gebeurd is. Business as usual.
/weekend
Direct een beuk in z'n gezicht. Oog om oog....-tom-562 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:05:
Vandaag bij de Lidl gebeurde het weer: een man van een jaar of 38 rijdt met z'n karretje van achteren tegen m'n been aan.
Ik keek om en zowel de man als zijn vriendin doen of er niets gebeurd is. Business as usual.
I have stability. The ability to stab.
Verwijderd
Als het op een andere afdeling was: gewoon laten gaan.
In ieder geval niet solliciteren bij de politie, misschien ook je rijbewijs inleveren omdat je blijkbaar niet goed kan anticiperen?Juup schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:21:
Wat doe je in zo'n geval?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Verwijderd
Kom op dan! ..*piep*..jong!!"
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bensimpel
Positieve meneer
Deed het pijn? zei je auw?Juup schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:21:
Zo niet, laten gaan. Anders maar een advocaat in de arm nemen
😆 - Denk ook eens om ;)
Oog om oog, tand om tand, snel op zoek naar een step om tegen dat kind aan te rijden.Juup schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:21:
2) Hornbach is geen supermarkt
3) Cursus assertiviteit volgen
4) Op een gepaste manier aanspreken. Soms kan dat al met een grapje en soms met een serieuze toon.
[ Voor 5% gewijzigd door peschinl op 13-04-2019 22:44 ]
Voor de duidelijkheid... sarcasme modus uit...
Gewoon zeggen dat je dat liever niet hebt. Een kind van 8 snapt dat heus...
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
"Ach, laat dat kind toch! We zijn allemaal jong geweest
- "Ik vind dat hij rustig moet doen."
Zoon knalt tegen de enkel van diezelfde oude dame aan.
- "Tsja, kinderen hè?"
Bensimpel
Positieve meneer
ken jij de meeste ouders nietGri77ie schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:47:
Dat joch van zn step afmeppen met een backhand, maar niet voor je je telefoon hebt gepakt en er zo een heerlijk vlog van kunt maken....
Voor de duidelijkheid... sarcasme modus uit...
Gewoon zeggen dat je dat liever niet hebt. Een kind van 8 snapt dat heus...
😆 - Denk ook eens om ;)
lol ik heb het ook niet over de ouders...Bensimpel schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:55:
[...]
ken jij de meeste ouders nietKind doet nooooit wat verkeerd enzo.
T kind snapt het heus wel... de ouders over het algemeen niet.... clueless
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
7400 Wp op het dak
Het valt mij op dit Tweakers ook echt de enige plek op het internet is waar dit soort topics voorkomen. Je zou haast zeggen dat het stereotype van sociaal incapabele nerd daadwerkelijk kloptpeschinl schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:44:
valt me op dat dit soort topics altijd in het weekend verschijnen
Vaak bu'j te bang!
https://www.dumpert.nl/me...itant_kotertje_pwnen.html
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Aangezien de discussie nergens heen gaat en de TS karig is gaat deze op slot.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Dit topic is gesloten.
![]()