Toon posts:

GFORCE II Kloon uitstaan dus geen tv beeld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de optie Twinview - Kloon (om beeld op je tv te krijgen) op eens op disabled staan... hoe kan dat en hoe kan ik dat herstellen en of veranderen zodat ik wel beeld op mijn tv via mijn videokaart krijg

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmm... en daarvoor niets gedaan zoals andere drivers installeren?

Verwijderd

Topicstarter
ik had de drivers goed geinstalleerd maar opeens was het tab-blad twinview weg... nu is ie weer terug...waar het aan lag?... :D dunno.

thanx anyway!

Verwijderd

Topicstarter
next vraag

kan je met de GFORCE II ook bv de tv beeld van bv je media player laten zien en je eigenbeeldscherm je windows omgeving?.
zou erg leuk zijn

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op donderdag 26 juli 2001 21:51 schreef Xtentic het volgende:
next vraag

kan je met de GFORCE II ook bv de tv beeld van bv je media player laten zien en je eigenbeeldscherm je windows omgeving?.
zou erg leuk zijn
kijk in je boekje zou ik zeggen :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 23:56 schreef Shove_it999 het volgende:

[..]

kijk in je boekje zou ik zeggen :)
Bij sommige GF2's krijg je alleen een velletje papier waarop een quick-install staat. ( alleen om de videokaart werkende te krijgen, dus NIKS over de TV-out optie )

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 00:29 schreef vinnie_van_wham het volgende:

[..]

Bij sommige GF2's krijg je alleen een velletje papier waarop een quick-install staat. ( alleen om de videokaart werkende te krijgen, dus NIKS over de TV-out optie )
:D Dus... :D

• paerad
  • Laatst online: 04-11-2025
Sorry hoor, maar ik heb vroeger een matrox g400 dualhead 32mb gehad en draaide direct perfect.

Nu een cardexpert gforce 2mx+tvout omdat ik snellere 3d kaart wilde hebben, nou ik heb 4 dagen mailuitwisseling gehad met Hastec en uiteindelijk de kaart omgeruild omdat het ook NIET WERKT!
TVout noch dual vga monitor, het wordt niet gedetecteerd, blijft disabled, als je diverse drivers probeert kan je het wel forceren om AAN te staan maar werkt niet (een keer dual vga gehad...).
Ik vind het een K* kaart, is het zo lastig/gevoellig die verbinding naar 2e monitor of tv bij Nvidia kaarten??
:r :r

Verwijderd

Heb je een GF2 of een GF2MX?

Een GF2 ondersteunt geen TwinView

• paerad
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik heb een gforce 2mx+twinview gold, 4.8ns geheugen staat erop. ps: ik heb nog over die problemen gehad met collega, kan je ook detectie forceren met 50ohm weerstand op aansluiting? dit verwacht dit kaart?
Pagina: 1