Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een televisie die dienst kan doen als 2e TV. Momenteel heb ik in de woonkamer reeds een LG C8 waar ik erg tevreden ben, maar zou er graag een 2e toestel bij hebben die ik in de slaapkamer aan een muurbeugel kan monteren.
Voornaamste vereisten:
Daarbij gaat mijn voorkeur momenteel uit naar deze: pricewatch: LG 49UJ630V Zwart
Een 49" toestel voor deze prijs lijkt mij wel een mooie deal?
Andere aanraders / tips zijn welkom!
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een televisie die dienst kan doen als 2e TV. Momenteel heb ik in de woonkamer reeds een LG C8 waar ik erg tevreden ben, maar zou er graag een 2e toestel bij hebben die ik in de slaapkamer aan een muurbeugel kan monteren.
Voornaamste vereisten:
- LG: ik ben wel tevreden over mijn huidig toestel, inclusief Web OS... dus zou graag opnieuw voor LG kiezen.
- Minstens 40 inch: hoe groter hoe beter?
- < 400 EUR: is zo een beetje het maximale die ik wil uitgeven aan een tweede toestel.
- Mooi beeld voor het bovengenoemde budget: gelijke/betere kwaliteit dan de C8 verwacht ik uiteraard niet voor bovengenoemd budget, maar toch goeie UHD kwaliteit.
- Goed overweg kunnen met streamen: de TV zal hoofdzakelijk gebruikt worden om series/films te streamen vanaf een NAS (FreeNAS) + Chromecast (v3). Later kan hier nog digitale TV bijkomen.
Daarbij gaat mijn voorkeur momenteel uit naar deze: pricewatch: LG 49UJ630V Zwart
Een 49" toestel voor deze prijs lijkt mij wel een mooie deal?
Andere aanraders / tips zijn welkom!
Alvast bedankt.