Toon posts:

Microsoft outlook probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He ik heb een probleem ik kan wel mail ontvangen maar niet versenden dan krijg ik dit. :o
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is applications@asynchrony.com. Onderwerp 'Re: Your Asynchrony membership has been processed', Account: 'pop3.wanadoo.nl', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 <applications@asynchrony.com>... Relaying denied', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79 |:(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:57

Arno

PF5A

Dit komt omdat je met je huidige dial-in provider geen mail mag versturen via de Wanadoo SMTP server. Probeer eens de SMTP server van je huidige dial-in provider te gebruiken.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Arno

Arno

PF5A

--> [forum=4] <-

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
zou je het iets makkelijker willen uitleggen want ik gebruik normaal hotmail :?

• Arno

Arno

PF5A

Ja... je belt nu in met provider A en je gebruikt de SMTP server van provider B. Dit is niet toegestaan om spam etc te voorkomen

Jeremy Clarkson

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Denk dat je smtp.cablewanadoo.nl moet invullen....

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:49 schreef DvKooyk het volgende:
zou je het iets makkelijker willen uitleggen want ik gebruik normaal hotmail :?
Via welke provider verbind je met het internet?
Pagina: 1