Mijn vraag
...
Voor een rally team ben ik bezig om een paar mooie opnames te maken vanuit de auto.
Hiervoor plaatsen wij een gopro hero 7 op het raam die naar voren filmt en een Rollei 625 op de kooi constructie die de stuur bewegingen en een deel van de ruit vast legt.
De Rollei is niet een crusiale camera en mocht deze accu leeg raken dan kan ik mij daar overheen zetten maar voor de GoPro ben ik op zoek naar extra accu's. deze moeten makkelijk op te laden zijn omdat er niet veel tijd is tussen de proeven door. het swappen van deze accu's gaat zeer makkelijk heb ik al gemerkt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb al een boel verschillende B merken accu gevonden maar ik vraag me af hoe lang deze mee gaan. Heeft iemand ervaring met deze accu's of kan iemand mij wat aanraden waar ik het beste naar op zoek kan. Ik zou het liefste geen €50,00 uitgeven aan een accu en als het er meerdere zijn met dock dan zou dat helemaal geweldig zijn.
Let me know!
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500