User Review Oudji Becolaar

Pagina: 1
Acties:
  • 701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudji
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02 19:56

Oudji

Reduce, Reuse, Refurbish

Topicstarter
Beste Mods,

Gisteren helaas een slechte review ontvangen van Becolaar, waarin hij mij beticht van oplichting zonder enig bewijs aan te voeren.

Ik zal het verder hieronder uitleggen, maar ik wil graag vragen om de review te verwijderen, omdat hij 1. de review heeft geplaatst onder een van mijn andere advertenties namelijk: Dell Latitude E7240 | I5 4e gen | 256 SSD | 8GB | Win 10 terwijl wij een overeenkomst hadden over Accu/Batterij VV0NF voor Dell Latitude E5540 of Dell E5440 . Hier is dus geen overeenkomst over gesloten en naar mijn mening review dus ongeldig.@Microkid

Daarnaast vind ik het prima als hij een "slechte" review wilt plaatsen, maar het zou wel handig zijn als hij hierbij het hele verhaal vermeld. In plaats daarvan kopieert en plakt hij alleen mijn laatste DM, terwijl hij naar mijn mening de partij is die de confrontatie op zoekt en ik juist heb getracht naar een wederzijdse oplossing te zoeken.

Becolaar heeft namelijk op 4 april 2019 5 accu's bij mij besteld voor de Dell E5440/E5450 en ik heb op 5 april 2019 de 5 accu's 3 extended en 2 normale opgestuurd en tracking via DM gestuurd. Vervolgens vraagt hij dezelfde dag of ik aan meer accu's kan komen.

Ik geef de volgende dag 6 april aan dat ik nog wat accu's van de HP 820 G1 heb staan. Hij vraagt dezelfde dag nog hoeveel ik er daarvan heb en stuurt op 10 april 2 dagen later een reminder in de vorm van een DM met alleen een vraagteken erin. Ik had het erg druk in deze periode waardoor ik er niet aan toe kwam om snel te reageren. Ondertussen is het pakket door Postnl op 6 april al geleverd, dus hij heeft het nu al 4 dagen in bezit!

Vervolgens krijg ik op 10 april midden in de nacht het bericht dat hij net het pakket heeft open gemaakt en dat er maar drie accu's van 97W in zitten en direct erna een minuut later midden in de nacht de vraag of ik het ga rechtzetten en anders stapt hij naar de politie om aangifte te doen.

De volgende dag op 10 april in de ochtend antwoord ik op zijn DM's met dat het niet nodig is om elkaar ergens van te beschuldigen en dreigen met aangiftes. En dat ik vanavond als ik thuis zou zijn het zou uitzoeken en nakijken of ik wellicht twee accu's over het hoofd heb gezien. Die avond werd het heel laat met werken, maar heb ik het wel nagekeken maar nog niet aan toegekomen om Becolaar een DM te sturen.

Volgende dag op 11 april krijg ik als antwoord dat hij 4 dagen zou moeten wachten op een antwoord en daarom maar de conclusie trekt dat ik hem heb opgelicht.

Op 11 april reageer ik daarom met dat hij het verhaal aan het verdraaien is en dat hij niet 4 dagen op een antwoord van mij aan het wachten was na zijn beschuldiging heb ik namelijk direct volgende ochtend gereageerd. Ik heb aangegeven dat we op een normale manier met elkaar kunnen communiceren en samen naar een oplossing kunnen zoeken en als hij niet normaal wilt communiceren en blijft betichten van oplichting dat hij van mij de juridische weg mag bewandelen en dan zien we elkaar in de rechtzaal.

Wat mij hierbij frustreert is dat Becolaar absoluut niet op zoek is naar een oplossing, terwijl ik dit heb aangegeven en ook vanaf de start beschuldigt van oplichting. Ik zeg niet dat ik perfect ben en ik maak ook fouten, waaronder dat ik iets kan vergeten maar dat los ik ALTIJD op door het na te sturen. Echter krijg ik het gevoel door de verloop van omstandigheden dat Becolaar meer op zoek is naar de confrontatie en hij een verborgen agenda heeft. Ik vind dit absoluut niet de juiste manier hoe we omgaan met elkaar op dit platform. Ik loop hier al wat langer rond en heb nog NOOIT iemand opgelicht!

Moderators kunnen mijn DM's bekijken voor de verdere details.

Gobytes.nl - Refurbished IT Hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tag @Verwijderd dan ook even. Verder mag ik mij hier van de regels niet mee bemoeien. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13:33
je datums kloppen ten eerste niet! je verstuurt het pakket op 4 april, en je zegt dat hij op 6 april de accu's al 4 dagen hebt
Oudji schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:22:
Beste Mods,

Becolaar heeft namelijk op 4 april 2019 5 accu's bij mij besteld voor de Dell E5440/E5450 en ik heb op 5 april 2019 de 5 accu's 3 extended en 2 normale opgestuurd en tracking via DM gestuurd. Vervolgens vraagt hij dezelfde dag of ik aan meer accu's kan komen.

Ik geef de volgende dag 6 april aan dat ik nog wat accu's van de HP 820 G1 heb staan. Hij vraagt dezelfde dag nog hoeveel ik er daarvan heb en stuurt op 10 april 2 dagen later een reminder in de vorm van een DM met alleen een vraagteken erin. Ik had het erg druk in deze periode waardoor ik er niet aan toe kwam om snel te reageren. Ondertussen is het pakket door Postnl op 6 april al geleverd, dus hij heeft het nu al 4 dagen in bezit!
Pas dit aub aan! dan kunnen we beter oordelen denk ik

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudji

Oudji

Reduce, Reuse, Refurbish

Topicstarter
@mauricebaan Ik denk dat het niet helemaal duidelijk is in de tekst. Maar ik geef daar aan dat 4 april overeenkomst is gesloten (betaling) en 5 april de accu's zijn verzonden en 6 april volgens tracking van Postnl zijn ontvangen door Becolaar.

Ik geef aan dat hij ze al 4 dagen heeft van 6 t/m 10 april omdat hij 10 april DM stuurt dat er maar 3 in zitten.

Hopelijk is het wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
@Oudji Zo is het inderdaad overzichtelijker.

Mocht hij naar de politie gaan dan komt deze zaak net als alle andere zaken onder op de stapel (waar ze niks mee kunnen) dus daar hoef jij je niet druk over te maken. toch lijkt het me handig om met elkaar een overeenkomst te sluiten of dat je op welke manier dan ook kan aantonen dat er meer dan 3 accu's in de doos zaten. Via de track and trace kan je het gewicht van de complete doos zien (als die nog beschikbaar is) en zoek het gewicht van 1 accu op en reken het zo uit. Mocht je dan gewicht missen dan weet je dat er inderdaad minder in zat.

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudji

Oudji

Reduce, Reuse, Refurbish

Topicstarter
@mauricebaan Dank voor de tips!

Ik heb overigens nooit beweerd dat hij niet 3 stuks heeft ontvangen of dergelijke. Voor zelfde geldt is er iets tijdens de verzending gebeurd waardoor er 2 uit zijn gehaald of dergelijke. Dat sluit ik nooit uit tot ik alle details weet, maar hij lijkt absoluut niet open te staan om naar een oplossing samen te zoeken en dan ben ik er ook klaar mee om eerlijk te zijn.

Het gaat mij er dus meer om hoe hij in deze situatie acteert, maar ik weet zeker dat als hij naar een oplossing wilt werken dat we eruit komen en had dit nooit hoeven escalleren. Daarnaast wens ik hem uiteraard veel succes als hij juridische pad wilt bewandelen, want dan is het zijn woord tegen de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
@Oudji
Vervolgens krijg ik op 10 april midden in de nacht het bericht dat hij net het pakket heeft open gemaakt en dat er maar drie accu's van 97W in zitten
daar staat dat hij aangeeft dat er maar 3 accu's in zitten.

Succes met aantonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst horen anderen (inclusief ik) hier niet te reageren maar ik ga het toch even doen - voor je eigen gemoedsrust, kijk nou even via de tracktrace naar het gewicht van het pakket!

Dan weet je waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudji

Oudji

Reduce, Reuse, Refurbish

Topicstarter
@Verwijderd bedankt heb ik inderdaad al gedaan en gelijk screenshot van gemaakt.

Voor de record

Gewicht pakket = 2,2kg
Gewicht accu volgens verschillende sites: 0,34 KG

2,2 : 0,34 = 6,47

Dit komt overeen met wat ik aangeef inclusief marge voor verpakkingsmateriaal etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Het blijft lastig he, niet reageren. Iedereen die nu nog reageert kan een ban verwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 12-04-2019 12:44 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Oudji Ik heb even speurwerk gedaan. Volgens ons gaat het om een kloon account. Dit is nu gesloten en de review is verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.