Ingelogd als andere gebruiker, maar alleen op de voorpagina?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:24
Hoi!

Ik ben op de voorpagina ingelogd als de user https://tweakers.net/gallery/WG515608/

Verder krijg ik er 503 errors. Zodra ik naar een andere pagina ga, is het weg en ben ik gewoon op mijn eigen account.

Gek?

(fotoalbum werkt ook niet zoals je ziet)

[ Voor 5% gewijzigd door WCA op 12-04-2019 10:08 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:24
Intussen is het probleem er niet meer, maar dit lijkt me alsnog heel erg raar.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg deze net B-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ysQj71ytzwpF0A71nkxtBmCk/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-10 21:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Er waren inderdaad wat issues, maar dit gedrag komt mij niet bekend voor. Is er nog iemand die hem perongeluk open heeft staan en mij (een gedeelte) van de source kan sturen? (Met name de laatste regels, waar onder andere de requestid in staat)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 17:03

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

@Kees Ik heb hem niet meer open staan, maar het Request ID was wel zichtbaar in mijn screenshot? Heb je daar iets aan?

503 error op frontpage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-10 21:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Koozza schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:09:
@Kees Ik heb hem niet meer open staan, maar het Request ID was wel zichtbaar in mijn screenshot? Heb je daar iets aan?

503 error op frontpage?
helaas, dat was het requestid van de 503 pagina, niet van de 'foute' frontpage. Ik probeer erachter te komen waar dat ergens foutief is gecached :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1