Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte de Netgear Genie app om mijn R8000P router te gebruiken/aanpassingen te doen, echter is deze app na een update onbruikbaar.

De Nighthawk app is nu vereist, echter kan ik niet inloggen. Als ik vervolgens op “forgot password” klik, het serienummer en 2 veiligheidsvragen beantwoord zie ik het wachtwoord (die ik al wist). Vervolgens klik op op “inloggen”, echter blijft het inlogscherm terugkeren zonder daadwerkelijk in te loggen.

Weet iemand wat ik moet doen? :s

Beste antwoord (via rens-br op 14-04-2019 20:45)

Verwijderd

Topicstarter
het is al gelukt, schijnbaar kan de app geen/een beperkt aantal leestekens aan ( @ ! ? #) etc.
alleen geven ze geen melding... een bug.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Kun je wat meer vertellen over waarom de app niet meer bruikbaar is? Geeft ie een foutmelding, verbrandt ie je kat of vind je de kleur niet meer leuk? En waarop gebruik je de app?

En heb je geprobeerd om de web-interface te gebruiken? https://setuprouter.com/r...ighthawk-r8000p/login.htm

Anders zou je een factory reset van de router kunnen uitvoeren.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Genie app gaf de melding dat deze niet meer werkt bij Nighthawk routers en dat vanaf nu de nighthawk app gebruikt moet worden.

Het vreemde vind ik dat als ik op “wachtwoord vergeten” klik, het serienummer van de router en de 2 beveiligingsvragen succesvol invoer, het wachtwoord tevoorschijn komt wat ik ook invoer, maar niet ingelogd kom.

Dit is zowel bij de nighthawk app, als de webbrowser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Factory reset.

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 13-04-2019 13:16 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zojuist gedaan, alles goed en wel.
totdat ik het admin wachtwoord veranderde.

Nu geven zowel de webbrowser als ook de nighthawk app geeft weer de melding dat het wachtwoord verkeerd is.

Ik word hier moedeloos van:S

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is al gelukt, schijnbaar kan de app geen/een beperkt aantal leestekens aan ( @ ! ? #) etc.
alleen geven ze geen melding... een bug.
Pagina: 1