Servage mailings ligt momenteel al twee weken stil

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desyco
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 16:24
Beste mede-tweakers,

Zijn er onder jullie nog leden die geimpacteerd zijn door de problemen bij servage.net ?
Ze hebben me vorige week verhuisd van de oude servers naar de nieuwe. Maar sinds de opstart van de transfert, kan ik op mijn - door hen gehoste - domeinen geen mails meer ontvangen.

Ik heb bji hen een ticket geopend en dat blijft redelijk cryptisch / zonder gevoel voor een goede afloop.

Begin deze week kreeg ik de melding dat ik de (algemene) status kan opvolgen via https://status.servage.net/. En dat leerde me dat er al klanten TWEE weken aan het wachten zijn op hun mails.

Eergisteren ben ik dan maar begonnen bij een nieuwe host. Ik heb daar wel alle mailboxen opnieuw moeten instellen (10 mailboxen maar wel meer als 100 forward-adressen).
Nu moet ik alle mensen nog contacteren om te melden dat ze hun server in hun mailapp / outlook / ... moeten wijzigen. En ik moet de oude mails (voor de transfert) in alle mailboxen, overzetten naar de mailboxen bij de nieuwe host.

En... hopen dat de mails van 3-4 dagen toch nog via servage ooit eens recupereerbaar worden ???
Ik hoop er nog op ; maar ik vermoed ook dat servage ofwel van naam zal moeten veranderen ; ofwel in faling zal gaan.

Bij deze... wees voorzichtig met servage.net !

Desyco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Ik kwam net zelf een kijkje nemen of er iets bekend was over servage op het forum.

Ik ben er zelf vorig jaar van wegverhuisd. Erbarmelijke support, en vrijwel géén technische kennis (meer) in huis. Ik kreeg een paar dagen geleden wéér een factuur (voor een account die niet meer bestaat), en kreeg doodleuk de vraag dat als ik wou opzeggen maar even wilde inloggen op een account die niet meer bestaat.. Uit nieuwsgierigheid nog even verder gekeken, en ja hoor, dit soort shizzle speelt ook (weer).

Van wat ik heb gehoord is de e-mail volledig down. Niets wordt ontvangen, dus die e-mails kun je ook niet meer terugkrijgen helaas.

Ik heb begrepen dat het bedrijf een paar jaar geleden is verkocht, ik neem aan dat de nieuwe eigenaren geen enkele moeite meer hebben gestoken in Servage. Die migratie werd al in 2010 ofzo aangekondigd trouwens.

Heel eerlijk, vergeet dat je ooit iets met Servage hebt gedaan.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"