kan ik gta 5 spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 759 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan ik normaal gta 5 spelen? dit zijn mijn pc gegevens:

A4-5300 Dual Core
GeForce GTX 1050 Ti Windforce 4GB
12 GB Ram

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:46
Minimum systeemvereisten
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz.
Videokaart: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Ruimte op harde schijf: 65GB.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja daar heb ik niks aan xD... ik heb voor het laatst gta gespeeld zonder problemen alleen mijn fps waren niet hoger dan 10/11 op mijn geforce gt 730. maar zou dat nu beter zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:18:
ja daar heb ik niks aan xD... ik heb voor het laatst gta gespeeld zonder problemen alleen mijn fps waren niet hoger dan 10/11 op mijn geforce gt 730. maar zou dat nu beter zijn?
Want wij moeten ruiken wat 'normaal' is en wat voor jou lekker speelt? Je stelt een wazige vraag en verwacht meteen een antwoord wat volledig voldoet aan al je eisen? Je mag blij zijn dat je nog een antwoord krijgt.

Nee. Het gaat niet lekker spelen op je huidige configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik geen antwoord kreeg ga ik naar een andere site waar ik wel een antwoord krijg xD dus had echt geen verschil gemaakt dus. Maar bedankt voor je antwoord. dan weet ik dat ik me cpu moet upgraden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:18:
Dus, je hebt GTA al, je hebt de configuratie uit je startpost al; start GTA eens op en kijk hoe het draait.

Zo niet, pak reviews & benchmarks van je CPU & GPU erbij, zet die af tegen de eisen van @carpebios en dan weet je of enigszins aan de minimale eisen voldoet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:20
Meten is weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:34

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:28:
Als ik geen antwoord kreeg ga ik naar een andere site waar ik wel een antwoord krijg xD dus had echt geen verschil gemaakt dus. Maar bedankt voor je antwoord. dan weet ik dat ik me cpu moet upgraden.
We zijn hier ook gewone gebruikers geen betaalde helpdesk en we zijn ook niet helderziend.

Zo als je zelf al hebt geraden je CPU is de bottleneck.

Zoals hierboven wordt gezegd meten is weten dus proberen en je merkt het vanzelf.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:41
Als ik geen antwoord kreeg ga ik naar een andere site waar ik wel een antwoord krijg xD
Zou je dat ondanks de antwoorden alsnog willen doen? Dit voegt namelijk werkelijk waar helemaal niks toe aan dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:20
YouTube: AMD A4 5300 + GTX 1050 VS GTA V !!!!
Als je genoegen neemt met zo'n 20 fps. Zo niet dan zal je toch een andere CPU moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

We zijn geen afhaalchinees |:(

Op Tweakers word wel wat eigen inzet verwacht...

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik geen antwoord kreeg ga ik naar een andere site waar ik wel een antwoord krijg xD
Dat is akkoord. Als je toch nogmaals hier een topic wil openen, lees dan eerst ons Quick start guide door. En doe vooral respectvol en normaal naar de gebruikers hier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.