Hi,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen op 1080p (liefst boven 144 fps, aangezien een 144hz monitor aangeschaft zal worden), zoals FF14, CSGO en in de toekomst andere AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max bedrag ligt rond de 1400 euro (inclusief monitor).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis en headset, maar geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB SSD storage is qua ruimte genoeg. Case hoeft niet per se een window te hebben (RGB is niet nodig). Het enige is dat er wel een wi-fi kaart nodig is, vandaar dat ik die erin heb gezet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoeft niet de stilste set-up te zijn, maar gemiddeld geluidsniveau (zonder aftermarket fans, etc.) is prima.
Ga je overklokken?
Overklokken gaat niet gebeuren met deze set-up.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb de meeste componenten overgenomen van de 1000E best-buy, met een aanpassing aan de CPU (2600 naar 2600x). Voor de rest heb ik een vraag over de monitor en wifi-kaart, of iemand daar ervaringen mee heeft of betere producten voor kent (monitor op 1080p, 144Hz).
Ik zit op dit moment een beetje onder mijn budget (geen drama natuurlijk
), maar als er op- of aanmerkingen zijn, zijn ze uiteraard welkom!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen op 1080p (liefst boven 144 fps, aangezien een 144hz monitor aangeschaft zal worden), zoals FF14, CSGO en in de toekomst andere AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max bedrag ligt rond de 1400 euro (inclusief monitor).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis en headset, maar geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB SSD storage is qua ruimte genoeg. Case hoeft niet per se een window te hebben (RGB is niet nodig). Het enige is dat er wel een wi-fi kaart nodig is, vandaar dat ik die erin heb gezet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 197,49 | € 197,49 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 370,99 | € 370,99 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | TP-Link Archer T9E | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 225,94 | € 225,94 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 83,35 | € 83,35 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.261,47 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoeft niet de stilste set-up te zijn, maar gemiddeld geluidsniveau (zonder aftermarket fans, etc.) is prima.
Ga je overklokken?
Overklokken gaat niet gebeuren met deze set-up.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb de meeste componenten overgenomen van de 1000E best-buy, met een aanpassing aan de CPU (2600 naar 2600x). Voor de rest heb ik een vraag over de monitor en wifi-kaart, of iemand daar ervaringen mee heeft of betere producten voor kent (monitor op 1080p, 144Hz).
Ik zit op dit moment een beetje onder mijn budget (geen drama natuurlijk