Waar kan ik dit in het BIOS vinden?
Is dit niet toevallig AGP Aperture size (o.i.d.) ?
Is dit niet toevallig AGP Aperture size (o.i.d.) ?
Via Sisoft Sandra ben ik inmiddels erachter dat mijn AGP-slot 1x, 2x en 4x AGP ondersteunt, maar nu is mijn vraag: Welk onderdeel in het BIOS moet ik aanpassen om van modus te wisselen?
Je kunt met WCPUID wel zien op welke snelheid je agp kaart draait WCPUID is gewoon bij tweakers te downloaden
http://www.tweakers.net/meuktracker/773
http://www.tweakers.net/meuktracker/773
AMD T-bird 1000@1050 ,Abit KT7-Raid ,640MB cas2 133mhz ram ,Asus V7700Pure 235@420 ,Iiyama s900MT1, 30Gb Maxtor ATA100, Terratec X-fire 1024, Kenwood 72x, Aopen 16x40, Plexwriter 12x10x32a, Aopen HQ08a Big tower | 3dmark 2000: 7754 | 2001:3615 |
Verwijderd
AGP 4X Mode enabled/disabled
Zo staat het bij mij... ik denk als je het afzet gaat hij naar 2x...
Zo staat het bij mij... ik denk als je het afzet gaat hij naar 2x...
'k Heb zonet nog het hele BIOS van mijn moederbord doorgespit maar nergens staat iets van AGP mode. Weet iemand in welk menu het te vinden is. BTW. Ik weet dat mijn moederbord (P3B-F) een apart BIOS heeft, geen standaard dus.
Verwijderd
Misschien kun je de nieuwe nvidia drivers een proberen? 14,9 geloof ik. Daarmee kun je het instellen.
Sisoft Sandra 2001 laat het ook zien geloof ik.
Sisoft Sandra 2001 laat het ook zien geloof ik.
Is er door de fabrikant van je videokaart geen utility geschreven waarmee je o.a. de snelheid (agp 1x, 2x, 4x) kan checken ??
Matrox heeft in ieder geval wel zo'n utility (MTSTU -> Matrox Technical Support Tweak Utility)
Matrox heeft in ieder geval wel zo'n utility (MTSTU -> Matrox Technical Support Tweak Utility)
-
Verwijderd
Is je bios dan zoooo groot?!
Een echt doolhof moet het zijn
Zoeken als het er niet instaat ga dan een programmatje downen.
Ik heb Geforce tweak util... perfect ervoor
Edit: Smiley van men *****
Een echt doolhof moet het zijn
Zoeken als het er niet instaat ga dan een programmatje downen.
Ik heb Geforce tweak util... perfect ervoor
Edit: Smiley van men *****
Pagina: 1