hhmmzmz.. lamp zelf zou ik nie tapen word toch wel vrij warm.. de draadjes.. hhmm.. word dan wel kort..Op woensdag 25 juli 2001 21:29 schreef Hiro Shima het volgende:
spijkers en een hamer?
nee, sorry zou het niet weten, tape?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Powered by ProBNC
Hoeveel heb je er al doorheen gejaagd dan?Op woensdag 25 juli 2001 21:33 schreef tva_goku het volgende:
GEEN IDEE!!!!!!
die van mij breken steeds
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
plakzadels = gamma?Op woensdag 25 juli 2001 21:32 schreef psygho het volgende:
plakzadels en tywrapje:
[afbeelding]
[afbeelding]
btw .. dit is geen flame ...
Verwijderd
Monteer die dingetjes op een stukje ijzer en je kan je CCFL-Lamp zo in de zekering houder schuifen.
als je de goede maat zekeringhouders hebt,dan werkt het perfect.
Grt H.
eerst aan de beide uiteinden van het lampje nog net op de kabel niet te strak zodat er nog een tywrapje doorheen kan, en vervolgens door deze tywraps een tywrapje gehaald en die vastgezet aan mijn kast .. daarmee kun je hem toch vastzetten maar wel op zo'n manier dattie niet te strak zit en dus wat kan bewegen zonder dattie dan in 2 stukkies ligt
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
ik kan het zelf ook wel verzinnen.. alleen dacht misschien is er een speciale manier die het beste is.. maar ik zie dat iedereen het anders doet...Op woensdag 25 juli 2001 21:58 schreef Mafioso het volgende:
IK wilk niet lullig doen ofzo .. maar je kan toch best zelf wat verzinnen om die dingen vastr te zetten ... ?? dadelijk ga je nog vragen hoe je je hdd moet monteren in je pc...
Dit is geen flame, maar het lijkt er wel verdacht veel opOp woensdag 25 juli 2001 21:58 schreef Mafioso het volgende:
IK wilk niet lullig doen ofzo .. maar je kan toch best zelf wat verzinnen om die dingen vastr te zetten ... ?? dadelijk ga je nog vragen hoe je je hdd moet monteren in je pc...
Goku heb je dat ding al weer gebroken???
Hoe doe je dat?
word dat niet erg heet?Op woensdag 25 juli 2001 23:24 schreef Sir_Floppy het volgende:
Ik heb hem in het plastic kokertje laten zitten waarin ie werd geleverd en hem ook met tywraps en plakzadels verankerd in mijn kast.
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
denk er wel aan dat je het trafo-blokje goed vastmaakt en _niet_ direct op de onderplaat. Dat betekend namelijk kortsluiting en dat vind je PC weer niet leuk. Ik heb er zelf een beschermkapje van een printcartrige onder liggen zodat ie niet kortsluiting maakt...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Je kunt ze één keer buigen, daarna niet meer!Op donderdag 26 juli 2001 11:53 schreef bugs het volgende:
Zijn die ccfl-etjes nou van glas of van plastic? Het lijkt net plastic, zou je ze ook kunnen buigen???
hier zijn ze dan:ik heb 2 kabelklemmetjes gebruikt (gamma) ... gister pas erin geplakt, ik zal kijken of ik vanavond even een fototje kan maken; want het werkt prima (zit redelijk stevig en je kunt je ccfl er ook weer makkelijk uitkrijgen)

ff snel in m'n kast gezet ... het gaat tenslotte om die klemmetjes

achter de converter zit een stukkie rubber -> fietsband spul
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW