Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Ik weet niet of dit het goede subforum is, zo niet, excuus en het verzoek om dit topic te verplaatsen.

Ik zit met het volgende;
Ik ben een tevreden klant bij XS4ALL van zowel (glasvezel) internet als televisie.
Twee tv ontvangers (boven "draadloos" via het stroomnet), met opnemen etc, want dat zit er standaard in bij XS4ALL. (ik vind het gehele pakket zelf best luxe)

Mijn probleem is nu dat KPN heeft besloten dat National Geographic uit het pakket verdwijnt. Dat is 1 van de weinige zenders die ik bekijk dus dan houdt het voor mij op. Van alle 80 zenders bekijk ik er misschien 5 of en dit is er 1 van.

Ik moet helaas op zoek naar een nieuwe provider ondanks dat ik voor de rest heel tevreden ben. Ik heb mijn abonnement vandaag opgezegd en ben dus op zoek gegaan.

Dit valt nogal tegen helaas. De helft van de providers lopen namelijk via KPN dus daar kan ik niet terecht.
Televisie van Ziggo wil ik liever niet, want dan krijg je zo'n grote tv kast en dat vind ik een lelijk ding. Bovendien heb ik z'n 15 jaar bij hen gezeten en ik was blij dat ik eindelijk weg kon na een verhuizen.

Nu zou ik volgens mij ook zo'n CI module kunnen gebruiken, maar dan kan je weer niet pauzeren en dat wil ik wel. Kortom, Ziggo lijkt geen optie te zijn.

Volgens mij heb ik nu een probleem, want het is of KPN of Ziggo (in mijn gebied). Canal+ lees ik van dat je beter niet kan nemen vanwege de stabiliteit.

Eigenlijk ben ik op zoek naar een TV provider die onder andere National Geographic blijft uitzenden.
Iemand die hier advies in kan geven?

Internet is geen probleem. Ik zou deze alsnog bij XS4ALL kunnen blijven afnemen of bijvoorbeeld bij Tweak.

Televisie is waar het echt om gaat en ik niet uit kan komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Mit-46 op 11-04-2019 11:57 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had beter kunnen wachten, gezien het nog niet definitief is dat de zenders verdwijnen. Het is een onderhandelingstechniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 19:43
Mit-46 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:52:

Nu zou ik volgens mij ook zo'n CI module kunnen gebruiken, maar dan kan je weer niet pauzeren en dat wil ik wel. Kortom, Ziggo lijkt geen optie te zijn.
Ik had een CI module voor digitenne, en met een USB stick van 16 GB in de TV kon ik dan gewoon pauzeren hoor. De feature word door mijn smart-tv geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:55
Canal+ lees ik van dat je beter niet kan nemen vanwege de stabiliteit.
Voormalige klant hier van het Canal digitaal online website/app. Deze stabiliteit heeft vooral te maken bij grote evenementen. Denk aan de Champions League avonden op Veronica. Dan is deze zender niet te laden. Andere zenders wel. Dus mochten zenders zoals national geographic het enige zijn waar je naar kijkt dan kan ik het je wel aanraden.

Ben je toch afhankelijk van sport of extra zenderpakketten, dan zou je het illegale IPTV circuit kunnen overwegen. Dan heb je voor minder dan de helft van de prijs van het bomvol Canal digitaal pakket 10,000 tv zenders. Ik prefereer dit boven Canal Digitaal maar dit moet je liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:03:
Je had beter kunnen wachten, gezien het nog niet definitief is dat de zenders verdwijnen. Het is een onderhandelingstechniek.
Ik heb hier een email over ontvangen van XS4ALL en met hen gebeld vandaag. Er is mij niet verteld dat het niet definitief is en zij maakten ook geen indruk dat het mogelijkerwijs toch zou blijven.

Sterker nog;
Zij boden een alternatief betaald pakket aan waar een andere variant in zit.
Mijn ervaring met hen is dat als zij ook maar een klein beetje de indruk hadden dat het niet definitief was dat zij dit zeker hadden gemeld.

Als dit wel zo is, dan is het wel een beetje jammer.
Meester_J schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:17:
[...]

Ik had een CI module voor digitenne, en met een USB stick van 16 GB in de TV kon ik dan gewoon pauzeren hoor. De feature word door mijn smart-tv geleverd.
Ok, dat wist ik niet!
Ik ga eens uitzoeken of het bij Ziggo wellicht ook zo werkt. Dat zou dan toch een mogelijk alternatief kunnen zijn.
Dank!

[ Voor 37% gewijzigd door Mit-46 op 11-04-2019 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
polopolo150 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:22:
[...]

Voormalige klant hier van het Canal digitaal online website/app. Deze stabiliteit heeft vooral te maken bij grote evenementen. Denk aan de Champions League avonden op Veronica. Dan is deze zender niet te laden. Andere zenders wel. Dus mochten zenders zoals national geographic het enige zijn waar je naar kijkt dan kan ik het je wel aanraden.

Ben je toch afhankelijk van sport of extra zenderpakketten, dan zou je het illegale IPTV circuit kunnen overwegen. Dan heb je voor minder dan de helft van de prijs van het bomvol Canal digitaal pakket 10,000 tv zenders. Ik prefereer dit boven Canal Digitaal maar dit moet je liggen.
Ik kijk ook CL dus dat is meteen een goed voorbeeld.

Ik wil eigenlijk gewoon stabiel tv kunnen kijken zonder "hikken en stoten". Dat gaat irriteren op den duur.

Canal+ heb ik daarom, mede omdat ik meer van dit soort berichten gelezen heb, eigenlijk al uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 15:54

Croga

The Unreasonable Man

De helft van de providers lopen namelijk via KPN dus daar kan ik niet terecht.
Waarom niet? Waarom zou je geen TV provider kunnen gebruiken die via KPN loopt?
Televisie van Ziggo wil ik liever niet, want dan krijg je zo'n grote tv kast en dat vind ik een lelijk ding.
Je kunt ook gewoon zonder zo'n grote TV kast. Sinds mijn nieuwe TV heb ik dat kastje niet meer aan gesloten en nog nooit gemist. Wanneer ik TV wil kijken start ik de Ziggo app op en cast die naar m'n Chromecast, geen enkel probleem.
Bovendien heb ik z'n 15 jaar bij hen gezeten en ik was blij dat ik eindelijk weg kon na een verhuizen.
De klantenservice is enorm verbeterd. Daarnaast heb ik nu een zakelijk abonnement en die service is zelfs nog beter. Daar luisterd men ook echt naar wat je zegt; iets wat ik nog bij geen enkele andere provider ooit mee gemaakt heb (inclusief XS4all.....)
Met de app kun je dit gewoon. Ook terug kijken van eerdere uitzendingen is daar mee mogelijk. Nog sterker; ik heb tegenwoordig een Windows tablet en de website van Ziggo maakt dit op mijn Windows tablet ook gewoon allemaal mogelijk.

Ofwel: alle opties liggen gewoon voor je open; je kunt gewoon een TV provider via ADSL/VDSL regelen, je kunt gewoon Ziggo gebruiken op de manier die jou het beste uit komt. Je moet dan wel in mogelijkheden denken en niet in beperkingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Croga schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:44:
[...]

Waarom niet? Waarom zou je geen TV provider kunnen gebruiken die via KPN loopt?

[...]

Je kunt ook gewoon zonder zo'n grote TV kast. Sinds mijn nieuwe TV heb ik dat kastje niet meer aan gesloten en nog nooit gemist. Wanneer ik TV wil kijken start ik de Ziggo app op en cast die naar m'n Chromecast, geen enkel probleem.

[...]

De klantenservice is enorm verbeterd. Daarnaast heb ik nu een zakelijk abonnement en die service is zelfs nog beter. Daar luisterd men ook echt naar wat je zegt; iets wat ik nog bij geen enkele andere provider ooit mee gemaakt heb (inclusief XS4all.....)

[...]

Met de app kun je dit gewoon. Ook terug kijken van eerdere uitzendingen is daar mee mogelijk. Nog sterker; ik heb tegenwoordig een Windows tablet en de website van Ziggo maakt dit op mijn Windows tablet ook gewoon allemaal mogelijk.

Ofwel: alle opties liggen gewoon voor je open; je kunt gewoon een TV provider via ADSL/VDSL regelen, je kunt gewoon Ziggo gebruiken op de manier die jou het beste uit komt. Je moet dan wel in mogelijkheden denken en niet in beperkingen....
KPN schrapt National Geograhpic zoals ik in de openingspost heb aangegeven.

Ik heb een smart TV maar gebruik geen apps. Samsung eist in de voorwaarden dat zij jouw gepersonaliseerde reclame mogen sturen en dat wil ik niet.

Ook tv kijken via de laptop en streamen wil ik niet. Ik wil "gewoon" tv via een provider.

Als ik het goed gelezen heb dan heb je een grote mediabox nodig bij Ziggo om op kunnen nemen (los van de mogelijke oplossing hierboven beschreven).

Zo staat het op hun website tenminste.

[ Voor 53% gewijzigd door Mit-46 op 11-04-2019 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15
Mit-46 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:53:
[...]
Als ik het goed gelezen heb dan heb je een grote mediabox nodig bij Ziggo om op kunnen nemen (los van de mogelijke oplossing hierboven beschreven).
Ik (en mijn ouders en broer) heb(ben) Ziggo en geen kastjes. Ik heb (net als mijn ouders en broer) CI+-modules in de televisies zitten. Sommige TVs kunnen daarmee prima pauzeren en opnemen. (Andere TV hebben die functie niet, maar dat komt omdat deze TVs dat niet kunnen en niet omdat Ziggo dat niet toestaat)

Als je TV een opneem functie heeft, dan kun je ook gewoon pauzeren of opnemen met een simpele draai op de afstandbediening.

Kun jij naam en rugnummers (dus merk en model) van je televisie(s) geven. Dan kunnen we misschien kijken of dat daarmee ook zou kunnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Groentjuh op 11-04-2019 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Mit-46 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:53:
KPN schrapt National Geograhpic zoals ik in de openingspost heb aangegeven.
dus?
Een TV provider die via KPN loopt hoeft niet hetzelfde TV aanbod te hebben als KPN.... Het is een point-to-point verbinding, in tegenstelling tot Ziggo die een broadcast verbinding gebruikt.
Ook tv kijken via de laptop en streamen wil ik niet. Ik wil "gewoon" tv via een provider.
Alle digitale TV is streaming..... Het verschil is hoeveel controle je er over hebt. Bij het gebruik van een app of een website is die veel groter. Daarna cast je het via een chromecast waardoor, in principe, je telefoon/laptop/tablet uit kan; die doet namelijk niets meer dan als afstandsbediening fungeren.

Zo staat het op hun website tenminste.
Wat hun website zegt en wat ik doe zijn twee heel verschillende dingen :-D De website bevat informatie voor de gemiddelde gebruiker. Dat ben ik niet (en jij volgens mij ook niet). Er is veel meer mogelijk dan wat de website zegt....

Al je tegenwerpingen zeggen in feite dat jij de controle over wat jij kunt en doet aan KPN en Ziggo laat. Als je zelf wat flexibeler wordt kun je zelf die controle terug pakken. Jij wilt persé je media blijven consumeren op de manier waarop we dat 20 jaar geleden deden. Daarmee geef je KPN, in dit geval, de mogelijkheid om te bepalen wat jij wel en niet kunt zien. Terwijl een kleine aanpassing aan je kijkgedrag zorgt dat je die controle zelf terug kunt nemen. Aan jouw de keuze: Wil je vast blijven hangen in het verleden dan zul je moeten hopen dat KPN alsnog een deal met NG sluit. Ben je bereid te kijken naar de toekomst dan heb je een hele berg aan opties beschikbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Groentjuh schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:02:
[...]

Ik (en mijn ouders en broer) heb(ben) Ziggo en geen kastjes. Ik heb (net als mijn ouders en broer) CI+-modules in de televisies zitten. Sommige TVs kunnen daarmee prima pauzeren en opnemen. (Andere TV hebben die functie niet, maar dat komt omdat deze TVs dat niet kunnen en niet omdat Ziggo dat niet toestaat)

Als je TV een opneem functie heeft, dan kun je ook gewoon pauzeren of opnemen met een simpele draai op de afstandbediening.

Kun jij naam en rugnummers (dus merk en model) van je televisie(s) geven. Dan kunnen we misschien kijken of dat daarmee ook zou kunnen.
Bedankt! Ik ga hier eens induiken of even bellen met Ziggo vanavond. Nooit geweten dat een tv deze optie kon hebben. Dacht altijd dat het in de tv ontvanger zat aangezien je er soms ook extra voor moet betalen.

Ik heb een Samsung UE55NU8070 en met een blik op de Samsung website heb ik kunnen lezen dat mijn tv dat kan.

Ik denk dat vooralsnog dit de beste optie is!! Bedankt!! (ook Meester_J die het aangaf) _/-\o_ _/-\o_

Ik had liever geen Ziggo, maar als het moet en het is enkel tv kan ik mij daar wel overheen zetten. Ik moet eerlijk bekennen dat als ik wat had met hen dat het altijd over internet ging en niet over televisie.

Ik ga hier nu eerst verder induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Een Samsung UE55NU8070 heeft CI+(1.4), lijkt Ziggo gecertificeerd te zijn en heeft zelfs 2 tuners. Met 2 tuners kun je als het goed is opnemen en een andere zender tegelijk kijken. USB stickje erin en opnemen/pauzeren maar!

Je moet overigens wel een COAX kabel naar de TV hebben. Veelal lukt dat wel, maar dat is natuurlijk wel een dingetje. Mocht die er nog niet liggen, bezuinig niet op die kabel. Zonder goede afscherming krijg je problemen met de ontvangst!

[ Voor 14% gewijzigd door Groentjuh op 11-04-2019 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:22
Groentjuh schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:36:
USB stickje erin en opnemen/pauzeren maar!
Ik zou een USB-Schijf nemen (goedkoper en groter). Als die USB-Stick continue moet schrijven is dat meestal niet zo gezond voor de stick met de kans dat deze snel stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
jongetje schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:43:
[...]

Ik zou een USB-Schijf nemen (goedkoper en groter). Als die USB-Stick continue moet schrijven is dat meestal niet zo gezond voor de stick met de kans dat deze snel stuk gaat.
Een USB-schijf kan ook. Dat was in mijn eigen geval niet handig, omdat mijn TV aan de muur hangt en de ruimte tussen muur en TV zeer beperkt is. Ook een TV-meubel onder de TV is niet aanwezig. Misschien dat ik als deze USB stuk (tot nu toe al 2 jaar geen problemen) eens ga ik misschien voor een m.2 SSD in USB enclosure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 08-10 08:25
Mit-46 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:33:

[...]

Ok, dat wist ik niet!
Ik ga eens uitzoeken of het bij Ziggo wellicht ook zo werkt. Dat zou dan toch een mogelijk alternatief kunnen zijn.
Dank!
Bij Ziggo werkt dat ook zo. Ik doe namelijk hetzelfde.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Croga schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:18:
[...]

dus?
Een TV provider die via KPN loopt hoeft niet hetzelfde TV aanbod te hebben als KPN.... Het is een point-to-point verbinding, in tegenstelling tot Ziggo die een broadcast verbinding gebruikt.

[...]

Alle digitale TV is streaming..... Het verschil is hoeveel controle je er over hebt. Bij het gebruik van een app of een website is die veel groter. Daarna cast je het via een chromecast waardoor, in principe, je telefoon/laptop/tablet uit kan; die doet namelijk niets meer dan als afstandsbediening fungeren.

[...]

Wat hun website zegt en wat ik doe zijn twee heel verschillende dingen :-D De website bevat informatie voor de gemiddelde gebruiker. Dat ben ik niet (en jij volgens mij ook niet). Er is veel meer mogelijk dan wat de website zegt....

Al je tegenwerpingen zeggen in feite dat jij de controle over wat jij kunt en doet aan KPN en Ziggo laat. Als je zelf wat flexibeler wordt kun je zelf die controle terug pakken. Jij wilt persé je media blijven consumeren op de manier waarop we dat 20 jaar geleden deden. Daarmee geef je KPN, in dit geval, de mogelijkheid om te bepalen wat jij wel en niet kunt zien. Terwijl een kleine aanpassing aan je kijkgedrag zorgt dat je die controle zelf terug kunt nemen. Aan jouw de keuze: Wil je vast blijven hangen in het verleden dan zul je moeten hopen dat KPN alsnog een deal met NG sluit. Ben je bereid te kijken naar de toekomst dan heb je een hele berg aan opties beschikbaar.....
Ik wil je om te beginnen bedanken dat je de moeite neemt om zo uitgebreid te reageren.
Echter wil ik graag tv kijken zoals ik dat altijd doe. Op de ouderwetse manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Allemaal bedankt voor de info!!

Ik had geen flauw idee dat dit op deze manier kon. Ziggo lijkt dan toch de beste optie. Hoef ik ook meteen geen Ziggo sport abonnement meer af te nemen wat ook een pluspuntje is.

De coax aansluiting in mijn woonkamer heb ik weggehaald, maar deze komt dan weer terug (de kabel ligt nog wel in de muur).
k zal meteen eens ff gaan kijken naar de verschillende kwaliteiten van de aansluiting \ kabels zoals aangegeven.

Tweakers is weer geweldig!!! _/-\o_ _/-\o_
Ik zat te balen vandaag joh! Maar de grijns is weer te zien. :*)

Vanavond meteen eens ff alles bij elkaar zoeken en morgen mijn internetabonnement toch maar niet annuleren bij XS4ALL.

_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Mit-46 op 11-04-2019 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-10 16:13
Ik zou geen overhaaste conclusies gaan trekken, want de kans is groot dat NGC gewoon in het pakket blijft. KPN heeft wel vaker van dit soort proefballonnetjes op gelaten. Je bent tot 3 juni contract vrij dus je kan het tot en met 2 juni nog aan kijken, desnoods dan 1 maand zonder NGC.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Dat gaf iemand anders ook al aan.

Ik neem morgen sowieso nog eens contact op met XS4ALL.

Ik zou dat op zich wel vervelend vinden, want ik zit nu van alles te regelen, omdat zij mij hierover informeerde.

Ik hou het in ieder geval in de gaten, want ik ben eigenlijk heel tevreden over XS4ALL en wil helemaal geen andere provider. Hier kunnen zij ook niet zo veel aan doen, maar daar heb ik weer niets aan.

Toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:41
Over jouw reclame ding vanuit Samsung. Wij hebben een UE48JU7000. Die heeft dat ook. Echter, met het aanmaken van een Samsung account en van daaruit is het me gelukt om reclame uit te zetten. Niet dat we veel smartfunctie's gebruiken, maar het enige wat we nu zien is dat er aangemeld is met een specifiek account. Maar het was key iig om een account te hebben om mee in te loggen, anders kun je de reclame niet uitschakelen. Hoe dat precies ging zou nog kunnen staan in het Samsung televisie topic waar de JU reeks in besproken wordt, maar het is al een aantal jaren geleden.

Heb het gevonden. Blijft een cryptische uitleg, maar goed. :P
Na vandaag weer zo'n suffe melding over een nutteloos spel te hebben gekregen, toch maar eens google in gedoken.
Je moet naar menu, smart en dan samsung account. Hier een account aanmaken of als je er een hebt omdat je ooit een samsung telefoon hebt gehad oid, daar dan mee inloggen.
Dan onderaan de optie kiezen en dan de optie voor spellen openen. Daar krijg je een optie om een vinkje uit te zetten. Dit doen en dan weer weg. Dit zou de melding weg moeten halen.
Why?! Moet je een account hebben om van die melding af te komen.
Het blijft verder een fijne tv, maar kom op samsung.

[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 11-04-2019 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Arunia schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:34:
Over jouw reclame ding vanuit Samsung. Wij hebben een UE48JU7000. Die heeft dat ook. Echter, met het aanmaken van een Samsung account en van daaruit is het me gelukt om reclame uit te zetten. Niet dat we veel smartfunctie's gebruiken, maar het enige wat we nu zien is dat er aangemeld is met een specifiek account. Maar het was key iig om een account te hebben om mee in te loggen, anders kun je de reclame niet uitschakelen. Hoe dat precies ging zou nog kunnen staan in het Samsung televisie topic waar de JU reeks in besproken wordt, maar het is al een aantal jaren geleden.
Yup. Als je niet betaald met reclame kijken dan betaal je met je privacy.... Dus óf reclame zien, óf een account aan maken en getracked worden met alles wat je doet.... Links om of rechts om zul je toch betalen voor het privilege van het hebben van een TV

Ik vindt dat heel zorgwekkende ontwikkelingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Mijn situatie is nu als volgt 8)7 :')

Eerst gebeld met Ziggo, want via de website kon ik niet direct kiezen voor een CI+ module. Telefonisch wel dus zo een abonnement besteld.

Vervolgens bellen met XS4ALL om aan te geven dat ik mijn internetabonnement wil behouden.

Om geen lang verhaal op te hangen is het resultaat dat ik nu 2 televisie abonnementen heb, want bij XS4ALL hebben zij mij nu korting gegeven op mijn internet en daar ga ik ook na de prijsverhoging minder voor betalen, maar ik heb ook gratis voor een jaar dat extra pakket gekregen met Nat Geo Wild en weet ik wat.

Het complete televisie pakket mag ik wel opzeggen wanneer ik wil (zit er dus niet perse een jaar aan vast). Hij vroeg of ik niet eerst wilde kijken of de vervanger van de normale Nat Geo niet wat is en of ik wellicht anders blij wordt van die extra zenders.

Toen dacht ik, ja.... proberen kan dan altijd en anders kan ik alsnog naar Ziggo overstappen.

Zo maar weer met Ziggo bellen. 8)7 8)7

Anyways....
Toch heel veel info vergaard hier. Mocht ik t.z.t. toch gewoon een normaal pakket met Nat Geo willen dan weet ik in ieder geval dat ik bij Ziggo terecht kan en dan ook zonder Horizon box.

Alle informatie van jullie is dus zeker niet voor niets geweest!
Zelf denk ik dat ik nu aan het uitstellen ben, maar goed. FF niet zeuren en maar proberen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Arunia schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:34:

Heb het gevonden. Blijft een cryptische uitleg, maar goed. :P

[...]
Bedankt voor de tip!

Ik wist niet dat dit mogelijk was en dat is een goede optie wil ik besluiten er toch gebruik van te maken. (y)
Pagina: 1