Google is tracking you. Even in Airplane Mode or without sim

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
Iedereen die een smartphone heeft -> Google is tracking you.
Zelfs als je smarthphone in airplanemode staat of simkaart is verwijderd.

Meer info en details in dit filmpje: (zeer raadzaam om te bekijken)
YouTube: Google is tracking you. Even when you're in Airplane Mode

Dit komt omdat smartphones allerlei sensoren heeft die 24/7 in contact staan met google.
https://blog.adtile.me/20...nsors-in-your-smartphone/

En dan maakt iedereen zich druk om facebook 8)7 8)7 8)7

nu is de vraag, bestaan er ook smartphones zonder al deze sensoren ingebouwd?
Het is toch wel jammer om zo'n uitvinding als de smarthpone het huis uit te doen vanwege we constant elke stap die we maken worden gevolgd.

ps, als dit topic niet in goede sectie is geplaatst, dan mag deze verplaatst worden.

,

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

En hier kom je nu pas achter? Toch wel algemeen bekend dat je telefoon alles bijhoud wat je doet. Iets waar ik zelf niet zo`n probleem mee heb maar als je daar niet tegen kan dan kom je denk ik al snel uit op het leven zonder smartphone.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-11 19:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat lijkt me dan meer iets voor Privacy & Beveiliging of gewoon Aankoopadvies Tablets en Telefoons als het je daadwerkelijk om aankoopadvies gaat.

Verder mis ik even hoe je uit die bron haalt dat al die sensoren ook 24/7 in contact staan met google. Een en ander komt op deze manier nogal paranoia over, wat een zinvolle discussie meestal niet ten goede komt.

Dus als je dit daadwerkelijk verder wilt bespreken: onderbouw je verhaal met wat betere bronnen en probeer het dan eens opnieuw in de twee fora die ik hierboven noem, afhankelijk van welke insteek (discussie over privacy of aankoopadvies) je wilt nemen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.