Vraag

• linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-12 17:46
Sinds de update naar Firefox 66.0.1 kan ik niet meer normaal gebruik maken van Youtube, ook als ik zelf een video upload en wil het eindscherm aanpassen, dan blijft het beeld hangen, wel hoor ik geluid.

https://tweakers.net/ext/f/tv1ocuekyJytyaTLqThMSglp/thumb.jpg

Ook heb ik 9 van de 10 keer als ik een video wil kijken dat het beeld blank blijft en niet afspeelt, ik moet dan meerdere keren op Play drukken voor hij start.

https://tweakers.net/ext/f/f5w1mUBcII6osHaSBBN5SvBM/thumb.jpg

Dit probleem heb ik alleen met firefox, Edge en internet exporer doen het wel normaal.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

Ik draai op zowel mijn laptop als mijn All in One PC bij alle 2 op de laatste versie van Windows 10 64bit. De all in One is een i3 en de Laptop een i5, alle 2 gewoon een intel grafische kaart en alle 2 een SSD en 8GB werkgeheugen.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Ik heb Firefox instellingen terug naar basis gezet, opnieuw geïnstalleerd en updates afgewacht.
...

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Beste antwoord (via linksquest op 11-04-2019 12:14)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Kijk eens links bovenin in de adresbalk. Firefox weigert autoplay media, dat icoontje zie je naast het slotje staan van HTTPS. Daar op klikken, en autoplay weer aanzetten..

Zie ook: Allow or block media autoplay in Firefox

[Voor 24% gewijzigd door RaZ op 11-04-2019 11:25]

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.

Alle reacties

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-12 15:35

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik had gister hier ook last van op firefox, maar nadat ik de adblocker uit had gezet deed ie het weer. Heb je adblocker? Zo ja, even proberen uit te zetten.

Wat @Room42 zegt, dit was bij mij ook het probleem.

[Voor 16% gewijzigd door Lawwie op 11-04-2019 10:47]

Ghostery bleek daar de boosdoener.

Zie Youtube (in Firefox op W10) blijft bufferen, gevonden door te zoeken op GoT naar "Firefox Youtube" O-)

[Voor 66% gewijzigd door Room42 op 11-04-2019 10:47]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• linksquest
Ghostery is toch een Add-Blocker? Die heb ik zo ver ik weet niet geïnstalleerd.

Dit zijn mijn Add-Ons.

https://tweakers.net/ext/f/TsArDrlrOH2Vl2dLN0SCGI26/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/fGidQBCiv1LS6gN23Oraf2Ll/thumb.jpg

Ik weet niet of mijn internet security Bullguard het probleem kan zijn, maar dan vind ik het raar dat alleen Firefox het probleem is.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 09:41
Probeer private mode eens
Ho, wauw! In plaats van een adblocker heb jij juist een anti-privacy-plugin geïnstalleerd :X :D

Gooi dan die IS Bullguard ook even uit, dan weet je of dat het probleem is.

- uBlock Origin
- uMatrix

• linksquest
Helaas, zelfde probleem.
Room42 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:57:
Ho, wauw! In plaats van een adblocker heb jij juist een anti-privacy-plugin geïnstalleerd :X :D

Gooi dan die IS Bullguard ook even uit, dan weet je of dat het probleem is.
Bullguard uitgezet, maar helaas probleem blijft. En wat bedoel je met anti-privacy-plugin?

linksquest schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:00:
[...] En wat bedoel je met anti-privacy-plugin?
offtopic:
Add-ons als EuroClix tracken alles wat je doet en verkoopt die data aan de hoogste bieder. Dat is hun verdienmodel.

- uBlock Origin
- uMatrix

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Kijk eens links bovenin in de adresbalk. Firefox weigert autoplay media, dat icoontje zie je naast het slotje staan van HTTPS. Daar op klikken, en autoplay weer aanzetten..

[Voor 24% gewijzigd door RaZ op 11-04-2019 11:25]

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.

• linksquest
RaZ schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:23:

YES, alles werkt weer normaal, Thank You _/-\o_

Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee