USB Bluetooth Over Ear Headset voor tijdens het joggen/sport

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 23:39
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
USB Bluetooth Over Ear Headset voor tijdens het joggen/sport

Wat is je budget?
+- € 100

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil tijdens het rennen een goede bluetoothverbinding hebben van mijn headset en gsm zodat ik zonder haperingen naar muziek kan luisteren

Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik de edifier W800BT. Tijdens het joggen lijkt het of er mechanisch iets loszit in de oorschelp maar vervelender nog hapert de bluetooth verbinding zo regelmatig dat het echt storend is tijdens het rennen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben dus op zoek naar een degelijke BT over ear headset met redelijk tot prima geluid maar bovenal een uitsekende bluetooth verbinding

Alvast bedankt voor de mensen die mij kunnen helpen.

Gr, Stressy

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mouse5312
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 09:23
Hi Stressy,

Ik zelf gebruik de KZ AS10 in combinatie met de KZ BA10 draadloze Bluetooth kabel.
Werkt perfect en heeft dankzij Aptx geen vertraging in het geluid.
En als de kabel of oortjes kapot gaan, dan kun je ze voor een paar euro los nieuw bestellen...
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 23:39
Hoi mouse5312,

Ik heb mij eventjes verdiept in je advies. Wel maak ik mij nog zorgen over het feit dat de kabel er met een 2 pin connector zit ingeklikt. Zit dit stevig? of kan dit losgaan met name tijdens het sporten bijvoorbeeld?

Gr, Stressy

Ik zie nu dat de kabel om je oor heen haakt en dan zal dit niet aan de orde zijn :)

[ Voor 15% gewijzigd door Stressy op 23-04-2019 13:16 ]