Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
USB Bluetooth Over Ear Headset voor tijdens het joggen/sport
Wat is je budget?
+- € 100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil tijdens het rennen een goede bluetoothverbinding hebben van mijn headset en gsm zodat ik zonder haperingen naar muziek kan luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik de edifier W800BT. Tijdens het joggen lijkt het of er mechanisch iets loszit in de oorschelp maar vervelender nog hapert de bluetooth verbinding zo regelmatig dat het echt storend is tijdens het rennen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben dus op zoek naar een degelijke BT over ear headset met redelijk tot prima geluid maar bovenal een uitsekende bluetooth verbinding
Alvast bedankt voor de mensen die mij kunnen helpen.
Gr, Stressy
Ik zoek een?
USB Bluetooth Over Ear Headset voor tijdens het joggen/sport
Wat is je budget?
+- € 100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil tijdens het rennen een goede bluetoothverbinding hebben van mijn headset en gsm zodat ik zonder haperingen naar muziek kan luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik de edifier W800BT. Tijdens het joggen lijkt het of er mechanisch iets loszit in de oorschelp maar vervelender nog hapert de bluetooth verbinding zo regelmatig dat het echt storend is tijdens het rennen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben dus op zoek naar een degelijke BT over ear headset met redelijk tot prima geluid maar bovenal een uitsekende bluetooth verbinding
Alvast bedankt voor de mensen die mij kunnen helpen.
Gr, Stressy