Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds een paar dagen valt mijn huawei P8 zomaar uit als hij niet aan de oplader zit. Nadat hij is uitgevallen, komt hij in een soort oneindige loop, waarin de telefoon probeert om aan te gaan maar dit niet lukt. Wanneer ik de telefoon in de oplader heb zitten, dan doet hij het wel gewoon.

Dit klinkt in eerste instantie als een batterij probleem, alleen het rare is dat de batterij niet aangeeft dat hij op is. Ik heb met deze telefoon al een keer batterij problemen gehad (en deze laten vervangen, ongeveer 5 maanden geleden) en toen sprong de batterij eerst heel duidelijk op 0 en gaf de telefoon aan dat de batterij op was. In dit geval lijkt het (in mijn ogen) meer op een soort crash van de telefoon want hij gaat zonder enige waarschuwing volledig uit.

Nog even een sidenote, normaal als mijn telefoon uit valt dan trilt hij nog eventjes, en dat is nu ook niet het geval.

Heeft iemand toevallig ervaring met een dergelijk probleem? Vanavond wil ik hem even resetten naar de fabrieksinstellingen om te kijken of het misschien een fout in het systeem is, maar wilde alvast om hulp vragen zodat ik het probleem zo snel mogelijk kan verhelpen.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd mijn eerste gedachte is toch de batterij. Het feit dat hij niet aangeeft dat hij leeg is kan ook liggen aan het feit dat hij echt goed kapot is, waardoor hij gewoon plotseling volledig begeeft.

Wat voor batterij heb je er 5 maanden geleden in laten zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@rens-br Als het goed is is er gewoon een standaard huawei P8 batterij in gezet,

Het zou inderdaad ook kunnen dat hij echt gewoon goed kapot is inderdaad... zeker omdat hij het gewoon doet als hij aan de lader zit klinkt het wel logisch dat het een batterij probleem is eigenlijk... ik zal vanmiddag even langs de winkel gaan waar ik hem heb laten maken om te kijken of zij er iets aan kunnen doen.

Bedankt voor je reactie.