hey gasten,
het zit zo : Ik heb al een geruime tijd problemen met PSU's voor me pc. Deze pc bestaat uit het volgende :
Abit KT7, AMD 1200, 128mb, Geforce SDR, 100Nic, sblive, firewire kaart, 13gb hd, lg dvd.
Wat nu het probleem is :
In het begin had ik een 235watt voeding. Deze is op een gegeven moment letterlijk 'leeggelopen'. Ik hoorde echt de 'kracht' van de PSU verdwijnen......
Toen heb ik een nieuwe gekocht (300w uiteraard want ik weet ook wel dat 235w eigenlijk te weinig is
). Na drie weken perfect gewerkt te hebben gaat me pc opeens niet meer aan !! Is die 300w voeding naar de knoppen
Dus ik terug naar de winkel en een nieuwe gevraagd, geen probleem, nieuwe meegekregen, ik in me pc hangen dat ding en wat blijkt......ziet ie me harde schijf niet meer !!! Ik me oude voeding van 235w erin gehangen (van een andere pc, die andere was immers al stuk) doet ie het perfect ! Denk ik toch bij me zelf....WTF???
Iemand suggesties ? Laat het even weten !
grtz ITANIUM
het zit zo : Ik heb al een geruime tijd problemen met PSU's voor me pc. Deze pc bestaat uit het volgende :
Abit KT7, AMD 1200, 128mb, Geforce SDR, 100Nic, sblive, firewire kaart, 13gb hd, lg dvd.
Wat nu het probleem is :
In het begin had ik een 235watt voeding. Deze is op een gegeven moment letterlijk 'leeggelopen'. Ik hoorde echt de 'kracht' van de PSU verdwijnen......
Toen heb ik een nieuwe gekocht (300w uiteraard want ik weet ook wel dat 235w eigenlijk te weinig is
Iemand suggesties ? Laat het even weten !
grtz ITANIUM